του Νίκου Τσαμάνδουρα

«Εσείς έχετε δει το Hitachi μου?» ..έλεγε παλιά μια διαφήμιση και αυτή την ερώτηση μάλλον θα μας κάνει και η Honda στο μέλλον. Τον περασμένο Φλεβάρη οι δύο κολοσσοί είχαν ανακοινώσει τα σχέδια τους για επικείμενη σύμπραξη, που πλέον είναι πραγματικότητα με το όνομα Hitachi Automotive Electric Motor Systems (παραλίγο λακωνικότατοι). Το μεγαλύτερο μέρος το έχει η Hitachi (51%), αφήνοντας στη Honda το διόλου ευκαταφρόνητο 49% μιας επένδυσης συνολικού ύψους 5 δις σε γιεν ή αν προτιμάτε κάτι λιγότερο από 40 εκ. ευρώ.
​Τις φορτίζει και έρχεται!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα εταιρία θα έχει σαν στόχο την εξέλιξη και παραγωγή όχι μόνο των ηλεκτροκινητήρων αλλά και των επιμέρους εξαρτημάτων μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας (ή οχήματος γενικότερα), που θα είναι  προς πώληση και σε τρίτους κατασκευαστές. Και όλα αυτά τη στιγμή που η Honda έχει μόλις ανακοινώσει την παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για το 2018, με πρώτο το EV-Cub , το οποίο αν και πρωτοεμφανίστηκε το 2009 μόλις τώρα έρχεται επίσημα στη ζωή.

Ας μη γελιόμαστε όμως, όσο και να συμπαθούμε το παπί, αυτό που θέλουμε να δούμε στην παραγωγή είναι το Honda RC-E (ναι, το εικονιζόμενο). Αξίζει να σημειωθεί η προσπάθεια που κάνουν οι Ιάπωνες στην καθιέρωση του δίτροχου ηλεκτρισμού εδώ και αρκετό καιρό και σε αγωνιστικό επίπεδο, με τις μοτοσυκλέτες της Mugen να διακρίνονται στο ΤΤ. Ταυτόχρονα πατεντάρει πονηρά η Suzuki και στην Ευρώπη «φορτίζεται» σιγά σιγά και η KTM.

Όλα δείχνουν πως έχει ξεκινήσει μια ιδιαίτερη κούρσα ταχύτητας για τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όπου και αναμένεται -μέχρι το 2020 τουλάχιστον- να έχουν γίνει οι μεγάλες εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης