του Νίκου Βιτσιλάκη

Μετά τις εκδόσεις W800 Street και Café η φίρμα του Akashi παρουσιάζει ακόμη μία, που μας φέρνει πιο κοντά στο θρυλικό W1 του 1966.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το W800 του 2020 διαφέρει από τα «αδέλφια» του περισσότερο από αυτό που φαντάζεστε, καθόσον πέραν των εμφανών στυλιστικών αλλαγών διαθέτει μερικά τελείως νέα χαρακτηριστικά. Ναι μεν χρησιμοποιεί και αυτό τον γνωστό αερόψυκτο «bevel» κινητήρα των 773cc και 48Hp (προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές Euro5), πλην όμως διαθέτει ένα νέο -πάντα ατσάλινο- πλαίσιο με διαφορετική κατασκευαστική δομή και παχύτερους σωλήνες, όπως επίσης ένα πιρούνι με καλάμια αυξημένης διαμέτρου (41mm), νέες δισκόπλακες και φαρδύτερες αλουμινένιες -και πάντα ακτινωτές- ζάντες. Και μια που μιλάμε για τροχούς, να καλωσορίσουμε και τη ζάντα των 19” μπροστά, κάτι που σίγουρα προσθέτει πόντους σε αυθεντικότητα και χαρακτήρα.

Ένα κεντρικό (επιτέλους) σταντ στον βασικό εξοπλισμό, ένας νέος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης (assist and slipper) και χρωμιωμένα φτερά (μεγαλύτερα), τιμόνι (πιο «ίσιο») και κινητήρας υπογράφουν τη διαφοροποίηση του μοντέλου και χαροποιούν τους οπαδούς της ακόμα πιο διαχρονικής εμφάνισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντικρίζοντας τα ανάγλυφα λογότυπα και τα πλαϊνά pads στο ρεζερβουάρ, το σιρίτι στη σέλα και τη μορφή των φωτιστικών σωμάτων, ο νους μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές και πιστεύουμε πως η Kawasaki αυτήν τη φορά πετυχαίνει διάνα στον στόχο της. Ευελπιστούμε να κάνει το ίδιο και με τη σειρά 900, απλά και μόνο γιατί ο κόσμος το ζητάει. Περισσότερα για τη σειρά W800 μπορείτε να δείτε στη δοκιμή του μοντέλου Street εδώ.

Ακολουθούν δύο video, το πρώτο μας ταξιδεύει στις ομορφιές της Ιαπωνίας και το δεύτερο μας δείχνει τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της μοτοσυκλέτας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης