του Νίκου Βιτσιλάκη 

Μετά από αρκετή αναμονή, το τετρακύλινδρο Supersport ΖΧ των μόλις 250cc παρουσιάζεται στο κοινό με όλα του τα χαρακτηριστικά και με τη διάθεσή του να ξεκινά από τις ασιατικές αγορές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν μη τι άλλο εντυπωσιακές οι προδιαγραφές του μικρού Ninja, όπως επίσης και του εξοπλισμού του, ο οποίος περιλαμβάνει: 

  • Συμπλέκτη Assist & slipper (περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση) 
  • KQS (quick shifter +/- για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη) 
  • KTRC (traction control ρυθμιζόμενο σε 9 επίπεδα) 
  • Οδηγικά προγράμματα (full & low power) 
  • Ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire) 
  • Δείκτη οικονομικής οδήγησης 

Σίγουρα η Kawasaki επαναφέρει με τον καλύτερο τρόπο τις θρυλικές μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού του παρελθόντος με τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες. Μια εμβληματική ιαπωνική διάταξη, που υιοθέτησαν όλοι οι κατασκευαστές της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου: Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. Όλοι αυτοί διέθεταν τετρακύλινδρες μοτοσικλέτες στα 250 και στα 400cc τη δεκαετία του ’90, πολλές εκ των οποίων είχαν φτάσει μέχρι την Ελλάδα μέσω των παράλληλων εισαγωγών μεταχειρισμένων μοτοσικλετών από την Ιαπωνία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Kawasaki Ninja ZX-25R εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια του 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Ωστόσο, λόγω της επιδημίας Covid-19, η φίρμα του Akashi έπρεπε να αναβάλει την παρουσίασή του (που είχε ανατεθεί στην Kawasaki Ινδονησίας), δίνοντας με το σταγονόμετρο στον κόσμο μικρές δόσεις της μοτοσικλέτας μέσω teaser-video. Τον περασμένο Μάρτιο, η Kawasaki Motor Japan παρουσίασε ένα αγωνιστικό μοντέλο, λίγο πριν την αναβολή της παρουσίασης, ενώ ανακοίνωσε παράλληλα τη διαθεσιμότητα του Ninja ZX-25R και σε αγορές εκτός Ασίας, όπως αυτή της Νέας Ζηλανδίας! Ναι, η Ευρώπη μπορεί να περιμένει για αυτή τη “μοτοσικλέτα-κόσμημα” και να σιγοβράζει… 

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μικρού Ninja έγιναν πριν λίγες ημέρες, με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει την έλευση δύο εκδόσεων (όπως συνηθίζει η Kawasaki με τα supersport μοντέλα της): το «βασικό» και το υψηλότερων προδιαγραφών Special Edition (SE). H SE είναι η έκδοση που βλέπετε στις φωτογραφίες κίνησης του άρθρου μας, ντυμένη στα πράσινα αγωνιστικά χρώματα της εταιρείας, την οποία οδηγεί ο πολυπρωταθλητής Superbike Jonathan Rea. Και οι δύο παραλλαγές χρησιμοποιούν τον ίδιο υγρόψυκτο, DOHC 249,8 cc σε σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα, με κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ιπποδύναμη (μέσω Ram-Air) 51Hp στις 15.500rpm! Ναι, καλά διαβάσατε, 51 ίπποι από μόλις 250cc, με τον κινητήρα να έχει την κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου στις… 17.000rpm! 

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP (Big Piston, ξεχωριστής λειτουργίας) έχει καλάμια διαμέτρου 37mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ με συνδέσμους και ρύθμιση στην προφόρτιση του ελατηρίου του. To ασύμμετρο ψαλίδι είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, ενώ η πέδηση γίνεται με τη βοήθεια μιας ακτινικής δαγκάνας τεσσάρων εμβόλων με δίσκο 310mm μπροστά και μιας δαγκάνας μονού εμβόλου με δίσκο 220mm πίσω. Το μεταξόνιο είναι στα μόλις 1.380mm, το βάρος με τη μοτοσικλέτα πλήρη υγρών φτάνει τα 180Kg (SE 185 λόγω ABS) και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15Lt.  

Η ουσιαστική διαφορά μεταξύ απλού και SE μοντέλου βρίσκεται στο ηλεκτρονικό πακέτο. Και οι δύο εκδόσεις έρχονται με Traction Control και υποβοηθούμενο συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, αλλά το SE διαθέτει επιπρόσθετα δικάναλο ABS και Quick Shifter. Η βασική έκδοση διατίθεται μόνο σε μαύρο χρώμα, ενώ το SE ABS σε μαύρο, πράσινο και μπλε. Οι τιμές των μοτοσικλετών στην Ινδονησία είναι στα 5.900 και 6.900€ αντίστοιχα, καθιστώντας τα μοντέλα δυσπρόσιτα για το ευρύ κοινό (ειδικά για τις αγορές που προορίζονται αυτή τη στιγμή). Πόσο θα στοιχίζει στην Ευρώπη άραγε; Καθίστε να δούμε πρώτα αν θα εισαχθεί επίσημα.. 

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τι λένε για τη μοτοσικλέτα οι αναβάτες της Kawasaki στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Πηγή Kawasaki Indonesia, motorbike.gr 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης