Του Νίκου Βιτσιλάκη

H αυστριακή ΚΤΜ αγόρασε τη Husqvarna το 2013, στη συνέχεια πούλησε το 48% των μετοχών της στην ινδική Bajaj και να που τώρα οι δύο συνέταιροι αποφασίζουν να επενδύσουν απο κοινού στη θρυλική πάλαι ποτέ σουηδική φίρμα. Πρώτος καρπός αυτής της συνεταιριστικής πολιτικής θα είναι τα -πολυαναμενόμενα- μοντέλα Svartpilen 401, Vitpilen 401 και 701, που αρχικά θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen της Αυστρίας και που θα βγούν -επιτέλους- στο εμπόριο το 2018. Αυτό θα αφορά στην πρώτη γραμμή παραγωγής, καθόσον στη συνέχεια αυτή θα μεταφερθεί στο εργοστάσιο της Bajaj στο Chakan της Ινδίας.
Ισχύς εν τη ενώσει και στο βάθος …Husqvarna

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Bajaj έχει βάλει σαν στόχο να φέρει τη Husqvarna στο ίδιο επίπεδο πωλήσεων με την KTM σε χώρες όπως οι Ινδία και Ινδονησία, προγραμματίζοντας σε πρώτη φάση την παραγωγή 100.000 μοτοσυκλετών, μισές KTΜ και μισές Husqvarna, το 2017. Ο στόχος για το 2018 περιλαμβάνει διπλασιασμό της παραγωγής στα 200.000 τεμάχια, με αυξητικές τάσεις για τα χρόνια που έρχονται. Να θυμίσουμε εδώ ότι η Bajaj κατασκευάζει ήδη τέσσερα μοντέλα της ΚΤΜ (Duke 125/390, RC 125/390) και πως η συνεργασία της με τους αυστριακούς πέτυχε να ανεβάσει την ΚΤΜ στη δεύτερη θέση των μεγαλύτερων κατασκευαστών της Ευρώπης!

Τα Svartpilen και Vitpilen παραμένουν πρωτότυπα από το 2014 και να που ήρθε η ώρα να βγουν στην παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε τα στο video που ακολουθεί στην αρχική τους μορφή, που δεν θα απέχει πολύ από αυτή των μοντέλων εμπορίου :

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης