του Νίκου Βιτσιλάκη

Ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν μοντέλα με ηλεκτρικούς κινητήρες και η πρωτοπόρος στον τομέα ασιατική φίρμα εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα scooter που ασπάζεται την τεχνολογία i-Onex.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Kymco δεν είναι μια εταιρεία που απλά παρακολουθεί τα τεκταινόμενα του χώρου, αλλά ένας κατασκευαστής που διαρκώς ερευνά και εξελίσσει και ο οποίος συστηματικά παρουσιάζει τις προτάσεις του ξαφνιάζοντας ευχάριστα το καταναλωτικό κοινό. Το i-One DX είναι ένα κομψό και καλοσχεδιασμένο scooter που χαρακτηρίζεται από φουτουριστικές γραμμές και έτσι ξεφεύγει από την εικόνα των -συνήθως μετριοπαθών εμφανισιακά- ηλεκτρικών οχημάτων.

Είναι καινοτόμο και το δείχνει, με το design του να θυμίζει κάτι από ηλεκτρονικό gadget. Είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πλάϊ, απόδοσης εφάμιλλης με αυτή ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 125cc, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δύο μπαταρίες ιόντων λιθίουν. Αυτές προσφέρουν αυτονομία 90km αν κινείσαι με ταχύτητα 30km/h, ενώ η μέγιστη τελική αγγίζει τα 74km/h. Επιδόσεις που κρίνονται σαν επαρκείς για αστική χρήση, για την οποία προορίζεται το i-One.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κάθε μπαταρία ζυγίζει 6 κιλά και αφαιρείται εύκολα από τη βάση της, ενώ μπορεί να χρησιμοποιεί κανείς μόνο τη μία (έχοντας μικρότερη αυτονομία βεβαίως), έτσι ώστε να μένει χώρος για ένα ανοικτό κράνος. Σύμφωνα με το σύστημα της Kymco που ακούει στο όνομα Ionex, το ότι είναι αφαιρούμενες σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί να ανταλλάξει την άδεια μπαταρία του σε σταθμό φόρτισης battery-sharing και να εφοδιαστεί με μια φορτισμένη προκειμένου να συνεχίσει να κινείται. 

Το i-One DX είναι εξοπλισμένο με τροχούς 12 ιντσών, μικρό μεταξόνιο και χαμηλό ύψος σέλας (750mm), προκειμένου να προσφέρει ευκολία οδήγησης σε αστικό περιβάλλον. Παράλληλα φροντίζει και για τη χρηστικότητα προσφέροντας επίπεδο δάπεδο, πλαϊνό και κεντρικό σταντ, γάντζο ανάρτησης αντικειμένων, φηφιακό πάνελ με πλήθος ενδείξεων και μια μικρή ανοικτή θήκη με υποδοχή USB για να φορτίζουμε το κινητό μας.

Όλα ανεξαρτήτως τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το φρενάρισμα έχουν αναλάβει δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό. Το ηλεκτρικό Kymco είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία infotainment και συνδεσιμότητα Noodoe, φροντίζοντας -μεταξύ άλλων- να πληροφορεί τον αναβάτη για τα επίπεδα φόρτισης των μπαταριών και -σε περίπτωση που αυτά είναι χαμηλά- να του δείχνει πού βρίσκεται ο πλησιέστερος σταθμός φόρτισης και να τον καθοδηγεί μέσω της δυνατότητας πλοήγησης που διαθέτει.

Η Kymco δεν έχει προς το παρόν αναγγείλει την πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας του i-One DX, τo πιθανότερο είναι να εμφανιστεί μέχρι το τέλος του 2020 μαζί με το επαναστατικό Revonex .

Πηγή: scooternet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης