Ασκήσεις επί χάρτου, ή επί μετάλλου αν προτιμάτε, κάνουν οι νέοι ιδιοκτήτες του ονόματος της θρυλικής Lambretta, παρουσιάζοντας το πρωτότυπo G325 και δηλώνοντας ότι σε μερικά χρόνια θέλουν να γίνουν Νο1 στον κόσμο!

Kάνουν, είναι αλήθεια, μια φιλότιμη προσπάθεια να εδραιωθούν στην κατηγορία των ρετρο-μοντέρνων scooter, αλλά από εκεί μέχρι το “θέλουμε να έχουμε γίνει Νο1 στον κόσμο μέχρι το 2028 στα κλασικά ιταλικά scooter”, όπως δηλώνουν, ο δρόμος είναι μακρύς και ανηφορικός. Γιατί Νο1 στον κόσμο σε αυτή την κατηγορία είναι μακράν και άπιαστη η Vespa, εδώ και πολλά πολλά χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρωτότυπο G325 Special που εμφανίστηκε στο σαλόνι του Μιλάνου είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο και ομολογούμε ότι έχει εξαιρετική σχεδίαση, πιστή στις γραμμές των αυθεντικών Lambretta των μέσων της δεκαετίας του ’60, των περίφημων Slimline. Καταρχάς, ο κινητήρας του (που μάλλον θα προέρχεται από τη SYM αν αναλογιστούμε τις συνεργασίες που έχει κάνει η Lambretta μέχρι σήμερα) θα είναι ο μεγαλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε scooter της εταιρίας. Στόχος είναι να ανταγωνιστεί τη Vespa GTS 300 και το 325 λέγεται ότι θα έχει αρκετά “gadget” πάνω του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από smart key και αυτόματο φωτισμό στην ποδιά για να διευκολύνει τον χρήστη του όταν πλησιάζει το βράδυ, μέχρι φώτα LED, πλήρως ψηφιακά όργανα, δισκόφρενα μπροστά και πίσω, ABS κλπ.
Πιστό στην αυθεντική διάταξη, το G325 θα διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο με μονή κρεμαστή ραχοκοκκαλιά, που θα καλύπτεται από μεταλλικά φύλλα με επίσης μεταλλικά πλαϊνά καπάκια, τα οποία μάλιστα θα αφαιρούνται και τα δύο, όπως παλιά. Στη μπροστινή ανάρτηση συναντάμε τους παραδοσιακούς δύο βραχίονες.

Παρότι η εταιρία υπόσχεται από ηλεκτρικό μοντέλο που θα λανσαριστεί σύντομα στην ινδική αγορά μέχρι scooter με κυψέλες υδρογόνου, εμείς θα μείνουμε στo 325, το οποίο πλησιάζει πολύ -και σαν σχεδίαση και σαν φιλοσοφία κατασκευής- την τέλεια μοντέρνα Lambretta… κι ας μην είναι δίχρονη, κι ας μην έχει ταχύτητες στο χέρι. Μακάρι να δούμε μια μέρα αυτό το όμορφο πρωτότυπο να γίνεται μοντέλο παραγωγής.

Πηγή scooternet.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης