Η αρχή έγινε το 2016 στο Motor Show της Γενεύης, όταν και η Γαλλική Lazareth παρουσίασε την πρώτη της τετράτροχη μοτοσικλέτα, το LM847. Το 2020 μάς έφερε την εξέλιξή του, το LM410.

Η Lazareth φημίζεται για τις ιδιαίτερες δημιουργίες της, με χαρακτηριστική εικόνα εκείνη των… διπλών τροχών. Τώρα το πως στρίβει η μοτοσικλέτα είναι υπόθεση ενός σύνθετου συστήματος αξόνων. Το σύστημα αυτό είναι κοινό σε LM847 και LM410, με τη μεγάλη διαφορά να έγκειται στον κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο προκάτοχος είχε στα σπλάχνα του ένα θηριώδη V8 κινητήρα προερχόμενο από τη Maserati και με απόδοση 470 ίππων που πλέον έχει δώσει τη θέση του στο σαφώς ελαφρύτερο 998 κυβικών εκατοστών κινητήρα που έρχεται από το R1. Σχεδόν 200 ίπποι μετακινούν πλέον το LM410, με τον σχεδιασμό να είναι επιεικώς ογκώδης, με την έμφαση να δίδεται στα εμπρός led φωτιστικά σώματα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η θέση οδήγησης είναι σπορ και αυστηρά για ένα άτομο, με την αεροδυναμική προστασία για τον αναβάτη να είναι μάλλον ανύπαρκτη. Αναλυτικότερες πληροφορίες αναμένονται, με τη μοτοσικλέτα να βγει αυστηρά στις 10 μονάδες και με κόστος περί τις 100.000 ευρώ.

Το ξεχωρίζειν, βλέπετε, έχει το τίμημά του στον κόσμο των 2 τροχών, πόσο μάλλον όταν αυτοί γίνονται… τέσσερις.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης