Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Kawasaki στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο μας παρουσίασε το νέο της Ninja H2 SX. Πρόκειται για την Το σύστημα περιλαμβάνει Blind Spot Detection το οποίο προειδοποιεί στους καθρέπτες τον οδηγό για όχημα σε τυφλό σημείο.έκδοση sport touring του κορυφαίου μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας που έγινε γνωστό για τον φοβερό και τρομερό τούρμπο κινητήρα του. Για το 2022 το μοντέλο αποκτά πολύ σημαντικά ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία κάνουν ακόμα πιο premium το μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Kawasaki έχει εξοπλίσει το H2 SX με νέο σύστημα ραντάρ το οποίο προσφέρει νέο σύστημα ενεργητικής ρύθμισης της ταχύτητας ταξιδιού (Active Cruise Control) και νέο σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση πρόσκρουσης (ARAS). Ιδιαίτερα στην περίπτωση του συστήματος προειδοποίησης πρόσκρουσης είναι αρκετά πρωτοποριακό και σίγουρα χρήσιμο.

Το βίντεο με τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα FCW.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οπτική προειδοποίηση στην οθόνη TFT

Καθώς η μοτοσικλέτα κινείται με μια συγκεκριμένη ταχύτητα είναι σε θέση να αντιληφθεί και να συγκρίνει μέσω των ραντάρ την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος. Αν αντιληφθεί ότι η ταχύτητα σε συνδυασμό με την απόσταση θα οδηγήσουν σε σύγκρουση τότε ειδοποιεί με ηχητικά και οπτικά σήματα τον αναβάτη προκειμένου να μειώσει την ταχύτητα και να αποφύγει το όχημα εμπρός.

Με διπλό ραντάρ έρχεται το Ninja H2 SX για το 2022.

Τούρμπο κινητήρας 200 ίππων!

Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, παραμένουν κορυφαία με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 998 κ.εκ. με τη βοήθεια τούρμπο να αποδίδει 200 ίππους και 137,3Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό χωροδικτύωμα από ατσάλι, ενώ οι αναρτήσεις είναι ημι-ενεργητικές (KECS). Στα φρένα συναντάμε σύστημα της Brembo με ακτινικές μονομπλοκ δαγκάνες, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 267 κιλά.

Το βίντεο παρουσίασης του Ninja H2 SX.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επετειακά Kawasaki Z900 και Z650 για το 50 χρόνια “Z”

Η Kawasaki επιμένει στους τετρακύλινδρους κινητήρες

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης