Του Νίκου Βιτσιλάκη

Χρησιμοποιεί σαν βάση ένα δίχρονο κινητήρα από χωμάτινο ΚΤΜ, αλλά ο κατασκευαστής του το προορίζει για ασφάλτινη χρήση και πάντα με τον παράγοντα “fun to ride” στο προσκήνιο..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το είδαμε στο σαλόνι μοτοσυκλέτας One Motorcycle Show, που έγινε πρόσφατα στο Portland της βορειοανατολικής Αμερικής, προϊόν του τοπικού οίκου βελτιώσεων Moto Mucci, ο οποίος στο παρελθόν μας έχει εντυπωσιάσει με τις ευφάνταστες δημιουργίες του (δείτε εδώ https://www.motomucci.com/ ).

Πάνω από τον κινητήρα και το πλαίσιο ενός XC-W Six Days υπάρχει ένα αλουμινένιο κοστούμι, σχεδιασμένο έτσι που να στέλνει φρέσκο αεράκι στα ψυγεία. Το αφαιρούμενο υποπλαίσιο είναι μινιμαλιστικών διαστάσεων και σχεδίασης, φωλιάζοντας περίτεχνα ένα φωτάκι LED και ένα βουρτσισμένο οβάλ τελικό εξάτμισης. Μπροστά τα πράγματα δεν είναι της ίδιας αισθητικής, με το μονό προβολέα να δείχνει παράταιρος με το υπόλοιπο σύνολο. Φτερά, γκαζιέρα και μανέτες δεν υφίστανται, ανήκουν προφανώς στα ..προσεχώς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Moto Mucci απλά θέλησε να δει πως βλέπει ο κόσμος το πρωτότυπό της και ανάλογα με τις αντιδράσεις και τα σχόλια να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Το πιο πιθανό είναι να μείνει κι αυτό στο μαγικό κόσμο των concept που παρέμειναν στο ράφι. Εκτός κι αν αρέσει στους ιθύνοντες της ΚΤΜ και αποφασίσουν να κάνουν το πείραμα πραγματικότητα. Όχι με δίχρονο κινητήρα βέβαια, ίσως με κάποιον ηλεκτρικό που θα ταιριάζει περισσότερο με την όλη «χάϊ τεκ» κατασκευή. Έτοιμος είναι, ήδη η ΚΤΜ τον χρησιμοποιεί σε μοντέλα παραγωγής. Λέτε;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης