Η μάχη για το πρωτάθλημα της φετινής σεζόν συνεχίζεται στην Διεθνή Πίστα Marco Simoncelli του Misano για το Gran Premio Tribul Mastercard di San Marino e della Riviera di Rimini. Η πίστα των 4.226μ. έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις, περιλαμβάνει 10 δεξιές και 6 αριστερές στροφές και για αυτό το λόγο η Michelin πήρε την απόφαση να προσφέρει στους αναβάτες μία διαφορετική επιλογή ελαστικών πέρα από τη συνηθισμένη μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα. 

Η πίστα του Misano φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix μοτοσικλετών το 1980 και έπειτα από μία μικρή απουσία από το ημερολόγιο πρόγραμμα των αγώνων εμφανίστηκε ξανά και μόνιμα το 2007. Το San Marino GP έχει την έδρα του στην ακτή της Αδριατικής, έχοντας φιλοξενηθεί στο παρελθόν στην Imola και το Mugello. Αρχικά η κατασκευή της έγινε το 1972 και η πίστα είχε δεχθεί πολλές μεταποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής κατεύθυνσης από αριστερόστροφή σε δεξιόστροφή, όταν επέστρεψε το MotoGP το 2007. Μετονομάστηκε το 2012, εις μνήμη του ντόπιου ήρωα-αναβάτη Marco Simoncelli που έχασε τη ζωή του το 2011 και, πλέον, η πίστα φέρει την ονομασία του. Η πίστα βρίσκεται μεταξύ των περίχωρων των χωρίων Rimini, Riccione και Cattolica, είναι από τις αγαπημένες των οπαδών και εξαντλούνται πάντα τα εισιτήρια. Παρά τη καλή της τοποθεσία, υπάρχει πιθανότητα βροχής, συνεπώς τα Michelin Power Rain ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακή και μεσαία γόμα για τον εμπρός και πίσω τροχό, με το μεσαίο πίσω ελαστικό να φέρει ασύμμετρη σχεδίαση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα είναι διαθέσιμα δύο ελαστικά μεσαίας γόμας και ένα σκληρής για τον εμπρός τροχό και τις ίδιες επιλογές για τον πίσω. Έτσι, υπάρχουν και τώρα 3 επιλογές μπροστινών και πίσω ελαστικών για τον κάθε οδηγό, αλλά με μικρές διαφοροποιήσεις στη διαθεσιμότητα των γομών. Για το μπροστινό ελαστικό η μία εκ των δύο μεσαίων γομών θα διαθέτει τον ίδιο σκελετό με αυτόν που είχε χρησιμοποιηθεί από τον αγώνα του Mugello – η σκληρή γόμα θα έχει επίσης την ίδια δομή – ενώ η άλλη μεσαία γόμα θα διαθέτει αυτό που συνήθως ονομάζουμε “Ελαστικό του Misano”. Αυτό το ελαστικό σχεδιάστηκε για να παρέχει στους αναβάτες μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και όταν στρίβουν σε αυτή την ασυνήθιστη πίστα, και έχει δοκιμαστεί στη φετινή σεζόν για να επιβεβαιωθεί η καταλληλότητά του – ελαστικό με τον ίδιο σκελετό αλλά με διαφορετικό προφίλ είχε χρησιμοποιηθεί το 2016 με μεγάλη επιτυχία από τους περισσότερους οδηγούς. Και οι τρεις τύποι ελαστικών θα είναι διαθέσιμοι σε συμμετρική έκδοση. Τα πίσω ελαστικά Power Slicks θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης, έχοντας σκληρότερο το δεξί μέρος του πέλματος, και θα είναι διαθέσιμα σε δύο τύπους μεσαίας γόμας, όπου η μία εκ των δύο έχει την ικανότητα να θερμαίνεται ελαφρώς πιο γρήγορα για τους αναβάτες που χρειάζεται να ζεστάνουν το ελαστικό όσο το δυνατό πιο γρήγορα. 

Το πρόσφατο παρελθόν, εκείνο του 2016, έδειξε πως τότε ήταν η χρονιά του Dani Pedrosa, με το Valentino Rossi να παίρνει το 2ο σκαλί του βάθρου αλλά φέτος να λάμπει δια της απουσίας του λόγω του τραυματισμού του. Τότε το βάθρο είχε συμπληρώσει ο Jorge Lorenzo.

Δείτε στο ακόλουθο βίντεο τι έγινε πέρυσι και .. αρχίστε τα προγνωστικά!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης