Η στιγμή που περιμέναμε όλοι οι λάτρεις των 2 τροχών έφτασε! Οι προβολείς άναψαν στο Qatar και το MotoGP ήδη μετρά τις πρώτες αγωνιστικές του ώρες στο 2018. 

Ο αγώνας του Qatar είναι ο μόνος που γίνεται νύχτα, ωστόσο  φέτος θα είναι πιο πολύπλοκος από κάθε άποψη καθώς θα συμπεριλαμβάνει σκέλη όλη τη μέρα, τόσο το απόγευμα όσο και το βράδυ. Από άποψη αριθμών, στα  5.380μ. της πίστας συναντάμε 6 αριστερές και 9 δεξιές στροφές, μια δοκιμασία για όλους και ειδικά για τα ελαστικά, κυρίως εξαιτίας της ασφάλτου της, που βρίσκεται σε αρκετά τραχύ επίπεδο, ενώ παράλληλα η πρόσφυση μπορεί να χαθεί «ξαφνικά» εξαιτίας της άμμου που μεταφέρεται με τον αέρα από την έρημο που περικυκλώνει τις εγκαταστάσεις. Αν βάλετε στο καζάνι του απρόσμενου και τις μεταβολές της θερμοκρασίας στην άσφαλτο μεταξύ μέρας και νύχτας, σημαίνει ότι το τριήμερο των δοκιμών που διεξήχθη στη Losail ήταν πολύ σημαντικό για τους 24 οδηγούς αλλά και τους τεχνικούς τους ως προς την προετοιμασία τους για τον πρώτο αγώνα της σεζόν. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εμβαθύνοντας στο γρίφο της πρόσφυσης, οι επιλογές των ελαστικών για τον αγώνα του Qatar θα περιλαμβάνουν τα Power Slick σε μαλακό, μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας για τον εμπρός και πίσω τροχό. Τα πίσω ελαστικά είναι όλα ασύμμετρης σχεδίασης και φέρουν σκληρότερο μείγμα γόμας στη δεξιά πλευρά του πέλματος για να ανταπεξέλθουν στις περισσότερες δεξιές στροφές της πίστας, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη αντοχή στην πίεση αυτής της πλευράς του ελαστικού. Τα ελαστικά θα αναγνωρίζονται από τους διαφορετικούς χρωματισμούς των λωρίδων που θα φέρουν στο πλάι: λευκό χρώμα για το μαλακό μείγμα γόμας, χωρίς λωρίδα για το μεσαίο και κίτρινο για το σκληρό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από τις βρόχινες δοκιμές –οι οποίες είχαν διεξαχθεί σε βρεγμένη πίστα με τεχνητό τρόπο στο Qatar– θα υπάρχουν διαθέσιμα τα ελαστικά Power Rain, αν οι εντολές της διοργάνωσης κρίνουν ότι είναι ασφαλές να αγωνιστούν σε συνθήκες βροχής. Τα συγκεκριμένα ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό (μπλε λωρίδα) και μεσαίο (χωρίς χρωματική λωρίδα) μείγμα γόμας για τον εμπρός και πίσω τροχό. Και οι δύο είναι τύποι ασύμμετρης σχεδίασης. Το τελευταίο χαρακτηριστικό που αφορά τις βρόχινες προτάσεις πίσω ελαστικών της Michelin θα υπάρχει σε όλους τους αγώνες της φετινής χρονιάς. 

Σήμερα ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές με κυρίαρχους τους Andrea Dovizioso και Valentino Rossi αντίστοιχα στις δυο πρώτες θέσεις, κατά πόδας πίσω τους ο Marc Marquez ενώ ακολούθησε ο Andrea Iannone πολύ κοντά στον Ισπανό. Προφανώς με ένα μοτίβο που ξεκινά με 4 διαφορετικούς κατασκευαστές, οι προβλέψεις είναι κάτι παραπάνω από δύσκολες, αλλά σύντομα θα κάνουμε μια νύξη και πάνω σε αυτές, όταν ολοκληρωθούν οι κατατακτήριες χρονομετρήσεις του Σαββάτου.  

Μια «βόλτα» στην πίστα επιβάλλεται για να μπούμε ακόμα περισσότερο στο κλίμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης