MotoGP 2019: Φύγαμε για Αρτζεντίνα!

MotoGP 2019: Φύγαμε για Αρτζεντίνα!

Είμαστε ένα βήμα πριν από έναν εκ των πιο απαιτητικών αγώνων της σεζόν του MotoGP από πλευράς μεταφοράς και διανομής του μεγάλου φορτίου των ελαστικών της στην πίστα καθώς το παγκόσμιο πρωτάθλημα πάει στη Νότιο Αμερική. Πιο συγκεκριμένα, στην πόλη Termas de Rio Hondo της Αργεντινής για το δεύτερο γύρο της χρονιάς με τον αγώνα Gran Premio Motul de la República Argentina.

Η πίστα των 4.806μ αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία για οδηγούς, μοτοσυκλέτες και ειδικά για τα ελαστικά. Το υψηλό επίπεδο τριβής της ασφάλτου σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες και τα μεγάλα φορτία που ασκούνται από τις πέντε αριστερές και τις εννέα δεξιές στροφές της καθώς και τη μεγάλη ευθεία του ενός χιλιομέτρου βάζουν τα ελαστικά κάτω από την πιο σκληρή δοκιμασία της σεζόν. Το επιτελείο της Michelin εξέτασε εξονυχιστικά τα δεδομένα των προηγούμενων ετών που έθεταν τις προϋποθέσεις για ιδανικές επιδόσεις και βλέπει το φετινό αγώνα με σιγουριά όσον αφορά την συμπεριφορά των ελαστικών της, με στόχο να αυξηθούν τα όρια των επιδόσεων.  Η άσφαλτος της πίστας του Termas επισκευάστηκε πέρυσι στο μεγαλύτερο τμήματα της με νέα άσφαλτο ωστόσο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών ακυρώθηκαν αρκετά από τα σκέλη των δοκιμών το 2018, που σημαίνει ότι η Michelin δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να εξαντλήσει τις δοκιμές των ελαστικών της.

Η γκάμα των ελαστικών για τον αγώνα της Αργεντινής περιλαμβάνει μαλακό, μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας των Power Slick ελαστικών, τα οποία επιλέχτηκαν ειδικά για να ταιριάξουν με τις χαρακτηριστικές απαιτήσεις της πίστας και όλα είναι συμμετρικής σχεδίασης. Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η Michelin παρέχει ελαστικά συμμετρικής σχεδίασης σε όλη της την γκάμα για την πίστα του Termas. Η απόφαση αυτή πάρθηκε έπειτα από την λεπτομερή ανάλυση των δεδομένων που έδειχναν την ισομερή κλιμάκωση της πίεσης που δημιουργείται στα ελαστικά στις διαφορετικές στροφές της πίστας. Κατά συνέπεια αποφασίστηκε ότι αυτή είναι η ιδανική επιλογή των ελαστικών για αυτή την απαιτητική πίστα.

Στην περίπτωση που υπάρξουν βρόχινες συνθήκες που βάσει της ιστορίας αποτέλεσαν πάντα πρόβλημα στον αγώνα του Termas do Rio Hondo, τα βρόχινα ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δύο τροχούς όπου τα πίσω ελαστικά είναι ασύμμετρης σχεδίασης φέροντας σκληρότερο μείγμα γόμας στο δεξί τμήμα του πέλματος.
Η ιστορία (πέρυσι) είχε πρωταγωνιστές τους Marquez, Dovizioso και Rossi, ενώ πιο πίσω (προπέρσι) στο βάθρο ανέβηκαν οι Vinales, Rossi και Crutchlow. Αναμείνατε  στις οθόνες σας για να δούμε τι θα συμβεί στις κατατακτήριες και φυσικά δεν θα λείπουν και τα.. προγνωστικά.

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2019, 20:20