MV Agusta Brutale Dragster 800 RR: Άλλο επίπεδο...

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014, 08:08
MV Agusta Brutale Dragster 800 RR: Άλλο επίπεδο...

Μερικές φορές οι εικόνες μιλούν από μόνες του και αυτό θα λέγαμε ότι ισχύει στην περίπτωση της MV Agusta Brutale Dragster 800 RR.  Ο χαρακτηρισμός RR, που μέχρι σήμερα μονοπωλούσαν τα καλύτερα 4-κύλινδρα MV, έρχεται πια, με το Dragster 800 RR, να αποδοθεί πανηγυρικά και στη σειρά των 3-κύλινδρων, αφού το μοντέλο αυτό συνδυάζει τη δύναμη, το στυλ, την εξαιρετική σχεδίαση του πλαισίου και την καθαρή, ωμή ροπή.

Καθορίζοντας μια κατηγορία από μόνη της, συμβολίζει την επιστροφή στις παραδοσιακές αξίες προσφέροντας οδηγικές συγκινήσεις μέσα από ένα απόλυτα πληθωρικό όχημα φτιαγμένο με προσοχή σε κάθε του σχεδιαστική λεπτομέρεια. Το Brutale Dragster 800 RR προκαλεί ακόμα πιο έντονα συναισθήματα από αυτά που προκάλεσε η πρωτοεμφανιζόμενη Brutale Dragster, μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για να συναρπάζει.

Με την Dragster 800, η MV Agusta ανέβασε τον πήχη, με την Brutale 800 Dragster RR, τον ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά! Περισσότερη δύναμη, περισσότερα ηλεκτρονικά, ακόμα πιο προκλητικός σχεδιασμός...

 

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Dragster 800 RR:

  • Τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, 798cc με αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο και
    αφαιρούμενο 6-τάχυτο κιβώτιο σχέσεων
  • Διάμετρος 79,0mm, Διαδρομή 54,3mm
  • Ισχύ 140 Hp (103kW) στις 13.100σ.α.λ., Ροπή 86 Nm στις 10.100σ.α.λ., «Κόφτη» στις 13.200σ.α.λ.
  • Βάρος 168kg, Σχέση ισχύος βάρους 1,19kg/Hp
  • Mikuni Ride By Wire με 4 ρυθμίσεις (Sport, Normal, Race & Custom), Eldor EM2.0 εγκέφαλοΤεχνολογία  MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System)
  • EAS 2.0 (Electronically Assisted Shifting) με υποβοήθηση και στο κατέβασμα των ταχυτήτων
  • Ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction control) 8 επιπέδων με δυνατότητα πλήρους απεμπλοκής
  • Υβριδικό πλαίσιο από σωληνωτό χαλύβδινο χωροδικτύωμα και υψηλής στρεπτικής ακαμψίας αλουμινένιους δοκούς
  • Μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι με πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs
  • Εμπρός ανάρτηση με αντεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm με αλουμινένιες πλάκες και επικάλυψη DLC (Diamond Like Carbon) με ανοδιωμένες κόκκινες μπουκάλες
  • Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού CRC
  • Αγωνιστικού τύπου φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες και ABS σαν στάνταρντ εξοπλισμό
  • Χειροποίητες λευκές ή μαύρες ζάντες με ακτίνες από κράμα αλουμινίου και ανοδιωμένα καψούλια
  • Ελαστικά DIABLO Rosso II 120/70 - ZR17 (εμπρός) and 200/50 – ZR17 (πίσω)

 

 To... κούκλα είναι απλά λίγο
Από τις πιο sexy μοτοσικλέτες...
Θέλεις να την βλέπεις... Φανταστείτε να την οδηγείτε κιόλας...

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014, 08:08