Τον περασμένο μήνα το ιδιαίτερο ιταλικό εργοστάσιο είχε την επέτειο των 75 χρόνων ιστορίας. Ένα νούμερο αν μη τι άλλο διόλου ασήμαντο.

Όλα ξεκίνησαν πίσω στο 1945 με τη Meccanica Verghera, την πρώτη μορφή της εταιρείας που έφτιαχνε αερσκάφη. Τα μέλη της οικογένειας Agusta ωστόσο, μετά το πέρας του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, αδυνατούν να συνεχίσουν την παραγωγή αεροπλάνων και έτσι στρέφονται στην παραγωγή μοτοσικλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια παρέλαση ονομάτων ακολούθησε, που καθιέρωσε την MV στο χώρο των αγώνων. Leslie Graham, Cecil Sandford, Fortunato Libanori, John Surtees, Mike Hailwood, Gianfranco Bonera, Giacomo Agostini και Phil Read κάποια εξ αυτών, με εκείνο το «Ago» να έχει τα πιο χρυσά γράμματα, με 13 παγκόσμιους τίτλους, 18 ιταλικούς και 10 ΤΤs!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τον θάνατο του κόμη Domenico Agusta όμως το 1971 όλα άλλαξαν και το μέλλον φάνηκε δυσοίωνο. Μέχρι το 1992 τουλάχιστον, όταν ο Claudio Castiglioni της Cagiva έσωσε τον ιστορικό κατασκευαστή από την εξαφάνιση, μεταφέροντας την έδρα στο Varese, όπου και βρίσκεται μέχρι σήμερα.

Οι κινήσεις του Castiglioni αναζωπύρωσαν το ενδιαφέρον του κόσμου για την MV Agusta, μέσω μοτοσικλετών όπως το F4, για να φτάσουμε στις πλέον εξελιγμένες μοτοσικλέτες των Ιταλών του σήμερα, όπως το Superveloce 800. Τα τελευταία χρόνια έχουν βρει τα οικονομικά της εταιρείας σε ταραγμένα νερά, όμως οι προοπτικές φαίνονται σαφώς καλύτερες με τον κίνδυνο της χρεοκοπίας να μην είναι πλέον τόσο πρόδηλος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης