Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Και συγκεκριμένα με την ομάδα της Forward Racing συμμετέχοντας στη μεσαία κατηγορία της Moto2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιστορικά μιλώντας

Μπορεί τα τελευταία χρόνια η MV Agusta να μη μας έχει δείξει ουσιαστική εξέλιξη, καθώς δεν έχουμε δει νέα μοντέλα εδώ και καιρό παρά μόνο διαφορετικές –ειδικές- εκδόσεις των παλιών. Ωστόσο τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι για την ιταλική εταιρία. Για την ακρίβεια η MV Agusta δεν ξεκίνησε καν ως κατασκευαστής μοτοσυκλετών, αλλά ως αεροσκαφών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Πίσω στο 1907 όταν ο αριστοκρατικών καταβολών Giovanni Agusta μετέφερε την αγάπη του για τις ιπτάμενες μηχανές με τη μορφή εργοστασίου στη βόρειο Ιταλία. Μετά τον θάνατο του το 1927 την οικογενειακή επιχείρηση ανέλαβαν η γυναίκα και ο γιος του. Τότε μπήκαν και για πρώτη φορά οι μοτοσυκλέτες στις γραμμές παραγωγής της MV Agusta, παράλληλα με εκείνες των αεροπλάνων που ωστόσο μέχρι τον Β’ Παγκόσμιο η αγορά τους είχε πέσει. Ο πόλεμος έκανε απαγορευμένη την παραγωγή αεροσκαφών στην Ιταλία, επομένως το εργοστάσιο εστίασε στην παραγωγή των μοτοσυκλετών, με τη μορφή ενός ιδιότυπου rebranding με το όνομα «Meccaniche Verghera» το 1945.

Βέβαια τις πρώτες πληγές που άνοιξαν για την εταιρία του Κόντε Agusta από τον πόλεμο, ακολούθησαν άλλες από την αγορά του αυτοκινήτου. Όλο και περισσότεροι προτιμούσαν τα άνετα τετράτροχα έναντι των δίκυκλων, έτσι η εταιρία απευθυνόταν πλέον σε πιο φανατικό κοινό, το οποίο δεν ήταν άλλο από εκείνο που έτρεχε σε αγώνες. Το πλήρωμα του χρόνου ήρθε να ανταμείψει την αγωνιστική φιλοσοφία όταν το 1965 ξεκίνησαν «όλα», με τον τρικύλινδρο κινητήρα στα χέρια του Giacomo Agostini. Το 1992 η MV Agusta εξαγοράστηκε από την Cagiva του Claudio Castiglioni με τη συνέχεια να μας είναι γνωστή.

Όσο αφορά τη Forward Racing

Η ιστορία της Forward Racing ξεκινά το 2009 με την αποχώρηση της Kawasaki από το MotoGP. Από τις στάχτες της Media Action, της εταιρίας που έτρεχε το επικοινωνιακό κομμάτι της πράσινης εταιρίας, γεννήθηκε η Forward.  Το πρόσφορο έδαφος για το νέο εγχείρημα ήταν η Moto2. Το 2012 μετά από πολλές επιτυχίες στη Moto2, την είδαμε στη μεγάλη κατηγορία με τον Colin Edwards και την NGM Mobile γράφοντας ιστορία στην εποχή των CRT μοτοσυκλετών. Παράλληλα η αγωνιστική δραστηριότητα στη Moto2 συνεχίστηκε. Το 2016 το βάρος έπεσε και πάλι στη Moto2 και στην ακαδημία VR46 με τα ονόματα που βγαίνουν από εκεί να ξεχωρίζουν μέχρι σήμερα.

Και τώρα η νέα μοτοσυκλέτα

Η καρδιά της νέας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας είναι ο κινητήρας που έχουμε δει και ακούσει από την Triumph. Τρεις κύλινδροι, 765 κυβικά εκατοστά, ηλεκτρονικός ψεκασμός, ride by wire και στα «πνευστά» η εξάτμιση 3 σε 1 της SC-Project από τιτάνιο. Τα παραπάνω τοποθετούνται σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα με τα επιμέρους τμήματα του πλαισίου και το ψαλίδι να είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο με CNC. Σχεδιαστικά είναι φανερό πως μοιράζεται στοιχεία από τις πολιτικώς ορθές αδερφές της, F3 και F4. O πήχης είναι ψηλά και το όνομα είναι βαρύ σαν ιστορία. Τι λέτε, θα ξαναβρεί το χαμένο της δρόμο η MV;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης