Δεν είναι μυστικό ότι η Suzuki ερευνά εδώ και χρόνια το ενδεχόμενο ένος scooter με κυψέλη καυσίμου (fuel cell), επενδύοντας σε μια ακριβή αλλά αποτελεσματική τεχνολογία για μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους.

Ήδη από το 2011 παρουσίασε ένα scooter με κυψέλη καυσίμου, το οποίο δοκιμάστηκε ανά τον πλανήτη από διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς (ανάμεσά τους και η βρετανική αστυνομία), αλλά το όλο πρότζεκτ δεν ευόδωσε τα αναμενόμενα. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον, γιατί το νέο είναι ότι ήδη από τα τέλη Μαρτίου η Suzuki έβγαλε πινακίδα κυκλοφορίας σε ένα ακόμα δοκιμαστικό μοντέλο κυψέλης καυσίμου, εγκεκριμένο μάλιστα από το Υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας, το οποίο δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή επισταμένα! Το συγκεκριμένο έχει σαν βάση ένα Burgman 200 και το γεγονός ότι κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους σημαίνει ότι το project είναι σε προχωρημένο στάδιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Burgman Fuel Cell κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, που παίρνει ρεύμα από μια αερόψυκτη κυψέλη καυσίμου. Αυτή βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τη θέση του συνεπιβάτη, παράγει ρεύμα από τη μετατροπή του υδρογόνου σε ενέργεια, το οποίο με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται στα 4,5kW (6Hp), η μέγιστη ροπή στα 23Nm και η μέγιστη τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 75km/h. Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί επίσης ένα δευτερεύον υβριδικό σύστημα, βασισμένο σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, το οποίο του δίνει μια ακτίνα λειτουργίας 120km. Τέλος, το ρεζερβουάρ υδρογόνου των 700 bar είναι τοποθετημένο σε χαμηλό σημείο του πλαισίου, ξεκάθαρα για να κρατηθεί χαμηλά και το κένρο βάρους του scooter.

Πηγή motorbike.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης