Η νέα φουτουριστική πρόταση της SYM είναι βγαλμένη από την κινεζική μυθολογία και τους παραδοσιακούς δράκους, ενσωματώνοντας μια σχεδίαση που σίγουρα το διαφοροποιεί στην κατηγορία. 

Ο δράκος (DRG=Dragon) συμβολίζει την ταχύτητα και τη δύναμη, με τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες να προσδίδουν μεγάλη δυναμική στην επιθετική του εικόνα. Τον είχαμε δει πέρυσι τον Νοέμβριο στο σαλόνι μοτοσικλέτας του Μιλάνου (δείτε εδώ) και είχαμε ενημερωθεί πως μέσα στην άνοιξη του 2020 θα το δούμε και στη χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι βασικές του γραμμές χαρακτηρίζονται από: 

– Πρωτότυπη, αιχμηρή σχεδίαση 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Compact συνολικές διαστάσεις 

– Μοναδικής αισθητικής (Projector) φωτιστικά σώματα 

– Ιδιαίτερο γυμνό τιμόνι 

– Πλευρική ανάρτηση με ένα αμορτισέρ 

– Κοντό sport τελικό εξάτμισης 

– Full LED φωτισμό 

– Διπλά πίσω φώτα 

– Φώτα θέσης σε σχήμα μπούμερανγκ 

– Ενσωματωμένα φλας στα μπροστινά φωτιστικά σώματα. 

Πέρα όμως από την εμφάνιση, το DRG 160 διαθέτει και τις παρακάτω τεχνολογίες:  

– Νέος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας υψηλών επιδόσεων 158cc 

– Σύστημα Start & Stop 

– Τεχνολογία Z.R.S.G. (Zero Resistance Starter & Generator) 

– Σύστημα A.L.E.H. (Anti-Lift Engine Hanger system) 

– Δικάναλο ABS Bosch 10 

– Οθόνη LED αυτόματης ρύθμισης φωτεινότητας. 

Εξελιγμένος κινητήρας 

Η ισχύς φτάνει τους 15 ίππους στις 8.500rpm και έχει μέγιστη ροπή 15,4Nm στις 5.500rpm. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 132kg (πλήρες υγρών) το DRG υπόσχεται υψηλές επιδόσεις. Για λόγους χωροταξίας και τοποθέτησης του κινητήρα στο πλαίσιο, το ψυγείο είναι τοποθετημένο στη δεξιά πίσω πλευρά του scooter. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Keihin και η κατανάλωση, σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4, ανακοινώνεται στα μόλις 2,5lt/100km. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7,1 λίτρων και είναι τοποθετημένο κάτω από το επίπεδο δάπεδο, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους και επομένως και την οδική συμπεριφορά. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα start&stop, χρησιμοποιώντας μία έξυπνη τεχνολογία (Z.R.S.G.). Η λειτουργία του διακόπτεται μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί, βοηθώντας στην εξοικονόμηση καυσίμου στις στάσεις. Μία γεννήτρια τον εκκινεί εκ νέου και χωρίς καμία καθυστέρηση με το άνοιγμα του γκαζιού. 

Τεχνολογία A.L.E.H.  

Πρόκειται για ένα σύστημα έδρασης του κινητήρα στο πλαίσιο, το οποίο αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης αυτού στις απότομες επιταχύνσεις, προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση. Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο, τη μονή ανάρτηση και την κατανομή  βάρους του πλαισίου, στοχεύει στη βελτιωμένη σταθερότητα και κράτημα.  

Το DRG εφοδιάζεται με το πλέον εξελιγμένο σύστημα ABS Bosch 10ης γενιάς. Είναι δικάναλο, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερου όγκου σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς. Φοράει δισκόφρενα με διάμετρο 260mm μπροστά (τύπου μαργαρίτα) και 233mm πίσω, αμφότερα με δαγκάνες δύο εμβόλων. Oι τροχοί είναι 13 ιντσών, μια διάμετρος που ευνοεί την ευελιξία και την εύκολη χρήση. 

Εξοπλισμός 

Ένας καθοριστικός πλέον παράγοντας στην επιλογή ενός μοντέλου είναι το επίπεδο του εξοπλισμού και σε αυτόν τον τομέα το DRG τα πάει περίφημα. Ας δούμε τι περιλαμβάνει:  

– Άνοιγμα σέλας με διακόπτη 

– Ενιαίος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, που φιλοξενεί ένα κράνος ανοιχτού τύπου και μικροπράγματα 

– Στην εσωτερική πλευρά της ποδιάς υπάρχει επιπλέον ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος 

– Θύρα USB 

– Επίπεδο πάτωμα 

– Αναδιπλούμενος γάντζος για μεταφορά χειραποσκευών 

– Σέλα δύο επιπέδων με μεγάλες χειρολαβές για τον/την συνεπιβάτη 

– Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη 

– Εύκολα προσβάσιμη τάπα ρεζερβουάρ 

– Διακόπτης Alarm. 

Σύντομα θα σας ενημερώσουμε για την τιμή και την ημερομηνία άφιξης στην ελληνική αγορά του νέου scooter της SYM. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης