του Nίκου Βιτσιλάκη

To Bobber που παρουσιάστηκε φέτος είναι, σύμφωνα με τον Άγγλο κατασκευαστή, το μοντέλο με την πλέον ραγδαία ζήτηση στη (σύγχρονη φανταζόμαστε) ιστορία της Triumph. Και επειδή οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, μια ματιά στον πίνακα πωλήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου είναι αρκετή για να μας πείσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


​Όταν λέμε μαύρη εννοούμε ..πίσσα!

Στην τυποποιημένη ερώτηση «τι ακολουθεί;», η φίρμα από το Hinckley απαντά σχεδόν άμεσα και για το 2018 παρουσιάζει την έκδοση Bobber Black. Kαι μη βιαστείτε να υποθέσετε ότι πρόκειται απλά για μια βαμμένη -ολότελα μαύρη- Bobber. Γιατί η Black έχει κάποιες σημαντικές διαφοροποιήσεις, που ουσιαστικά την καθιστούν σε νέο μοντέλο. Όπως για παράδειγμα η ανάρτηση μπροστά, όπου ένα θηριώδες Showa 47mm(!) τεχνολογίας cartridge αντικαθιστά το συμβατικό Kayaba των 41mm, πλην όμως παραμένοντας και αυτό άνευ δυνατότητας ρυθμίσεων και προσφέροντας την ίδια διαδρομή. Ο τροχός των 19 ιντσών μπροστά έχει δώσει τη θέση του σε έναν 16 ιντσών, τα δισκόφρενα -πάντα μπροστά- έχουν γίνει δύο (από ένα), με διάμετρο στα 310mm και νέες πλευστές διπίστονες δαγκάνες Brembo (έναντι Nissin). Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας LED, ακόμα και τα φλας, ενώ έχει επανασχεδιαστεί το σύστημα του cruise control, παρέχοντας ταυτόχρονα και ευκολότερο έλεγχο σε χειρισμό και λειτουργία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άλλες αλλαγές δεν υπάρχουν και κινητήρας παραμένει ο δικύλινδρος σε σειρά HT των 1.200cc, με απόδοση 77Hp στις 6.100rpm και ροπή σχεδόν 11Kgm στις 4.000rpm! H Black θα βγει στους δρόμους τον Μάρτιο του 2018 και η τιμή της δεν έχει καθοριστεί ακόμα,  υπολογίστε όμως μια αύξηση κατά 10-15% σε σχέση με τη σκέτη Bobber.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης