Πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο 1200άρι Scrambler της Triumph, οι οποίες, όπως φαίνεται, αποκαλύπτουν ένα μοντέλο με έντονα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου!

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, αυτό που διακρίνουμε είναι πως χρησιμοποιεί το νέο υγρόψυκτο ΗΤ 1200cc των μοντέλων Boneville Τ120, Bobber και Speedmaster. Αυτό σημαίνει ιπποδύναμη τουλάχιστον 77Hp, αρκετή περισσότερη από τους 55 του «μικρoύ» Scrambler 900. Το συμβατικό πιρούνι έχει δώσει τη θέση του σε ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο της Showa, τα αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη διαδρομή και προέρχονται από την Ohlins, το αλουμινένιο ψαλίδι είναι ενισχυμένο, ενώ μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι με μονομπλόκ (!) δαγκάνες της Brembo. Θα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, απενεργοποιούμενο ABS και traction control, πιθανώς και οδηγικά προγράμματα, με ένα εξ αυτών ειδικά για χρήση εκτός δρόμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι διαδρομές της ανάρτησης προβλέπονται αυξημένες τουλάχιστον στα 200mm και παρέα με τα enduro ελαστικά και τους ακτινωτούς τροχούς των 18 (πίσω) και… 21 ιντσών (μπροστά) θα κατατάσσουν αυτόματα τη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία Adventure. Το ύψος της σέλας αναμένεται να πάει αρκετά ψηλά, όχι όμως σε βαθμό που να δυσκολεύει το γερό πάτημα των ποδιών στο έδαφος. Στις μοτοσυκλέτες που δοκιμάζονται δεν υπάρχουν μπροστινά φτερά, πιθανώς το εργοστάσιο είναι στη φάση αναζήτησης και πειραματισμού για την καλύτερη εφαρμογή. Υπάρχουν όμως ενισχυμένου τύπου χούφτες τιμονιού, καθώς και αλουμινένια ποδιά που καλύπτει όλο το κάτω μέρος του κινητήρα, οπότε μάλλον αναμένεται κάτι… extreme.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πότε να το περιμένουμε;

Εκεί στην Triumph έχει πέσει πολλή δουλειά τα τελευταία χρόνια, καθώς οι άνθρωποι έχουν βγάλει 17 νέα μοντέλα, τα πέντε εξ αυτών για το 2018. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα αργήσει η στιγμή που θα το δούμε ζωντανό μπροστά μας, ενδεχομένως στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο. 

Πηγή: MCN

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης