Κάνοντας μια μίνι ιστορική αναδρομή, βλέπουμε πως το «speed twin» δεν είναι νέο όνομα για την Triumph, καθόσον το είχε χρησιμοποιήσει σε μια σημαντική, όπως αποδείχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, μοτοσυκλέτα της, την πρώτη δικύλινδρη του εργοστασίου πίσω στο 1937.

Εκείνη τη χρονιά την είχε παρουσιάσει στην τοπική έκθεση μοτοσυκλέτας και την έβγαλε στην παραγωγή αμέσως μετά (1938), αλλά ο πόλεμος ήταν αυτός που το 1940 σταμάτησε την παραγωγή της. Ελάτε όμως που η εμπορική της πορεία, έστω και για εκείνα τα 2-3 χρόνια, ήταν τεράστια, οπότε με το τέλος των εχθροπραξιών ξαναμπήκε στη γραμμή παραγωγής και παρέμεινε εκεί για σχεδόν 20 χρόνια (1947 – 1966). Και έτσι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, που με τη σειρά του έφερε και τις αντίστοιχες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που είδαμε εδώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως θα δείτε και στο τελικό βίντεο της.. αποκάλυψης, πέραν του ότι έχουμε να κάνουμε με μια εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα, πέσαμε και μέσα στις προβλέψεις περί μονού προβολέα, συμβατικού πιρουνιού και χυτών ζαντών που τελικά εξοπλίζουν το εν λόγω modern classic roadster, αντί του διπλού φωτιστικού σώματος, των ανεστραμμένων καλαμιών και των ακτινωτών ζαντών που είδαμε στις πρώιμες φωτογραφίες του. Πιθανά θα υπάρξει δεύτερη έκδοση “R”, όπου θα δούμε περιφερειακά κορυφαίων προδιαγραφών. Πλέον μένει να δούμε και το πόσο καλύτερη θα είναι η οδηγική του εμπειρία, έχοντας κατά νου την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά του café racer Thruxton 1200, με το οποίο μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, όντας όμως κατά 10 κιλά ελαφρύτερο! Αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου θα ακολουθήσει λίαν συντόμως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης