του Νίκου Βιτσιλάκη

Πρωταγωνίστρια στον κόσμο των streetfighters, μοτοσυκλέτα ατίθαση, επιθετική, ασυμβίβαστη, με το σύνδρομο της εξόφθαλμης βρογχοκήλης να τη χαρακτηρίζει μοναδική στο είδος! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κοντά μας από το 2007, προϊόν εκκεντρικού χαρακτήρα και αμφιλεγόμενης αισθητικής, πάντα με τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και ξεκάθαρες, επιθετικές διαθέσεις. Και από το 2017 ακόμα πιο άγρια, ακόμα πιο συνειδητοποιημένη, ακόμα πιο street fighter, με καρδιά παθιασμένη, γνήσια βρετανική! Ο λόγος, για μια αιρετική αγγλίδα ονόματι Street Triple, που στην ουσία αποτελεί ένα στοίχημα του ​Σήμα κατατεθέν οι διπλοί προβολείς  Hinckley (εκεί είναι το εργοστάσιο της Triumph) για μια μοτοσυκλέτα που δεν στοχεύει στο ευρύ κοινό αλλά σε μια διαρκώς αυξανόμενη μερίδα απαιτητικών μοτοσυκλετιστών. Σήμα κατατεθέν της, η οδική συμπεριφορά. Κύριο χαρακτηριστικό της, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο! Βασική επιθυμία της, να κάνει ενδιαφέρουσα –έως συναρπαστική- την καθημερινότητά μας! Έτσι, η εξαίρετη Street Triple αποκτά νέο κινητήρα αυξημένης χωρητικότητας και ιπποδύναμης, προερχόμενο από τη supersport Daytona και με συνολικα ..80 αλλαγές και αναβαθμίσεις! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν θέλει κανόνες

Το «μειονέκτημα» της νέας Street Triple είναι ότι δεν θέλει να συμβιβάζεται. Σε καμμία περίπτωση δεν θέλει να της λες τι πρέπει να κάνει, θέλει να έχει αυτή τον πρώτο λόγο και να είναι αυτή που θα σου πει τι και πως θα το κάνεις. Εξηγούμαστε. Η κόμπακτ αίσθηση, η σιγουριά του μεγάλου τιμονιού, η ξέφρενη απόδοση στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού και το εξαιρετικό στήσιμο που προσφέρουν οι αναρτήσεις δεν σε αφήνουν να αγιάσεις ούτε στιγμή.

Είναι καταπληκτικό πως αυτή η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να σου φτιάχνει τη διάθεση, όσο πεσμένη κι αν είναι! Ο σκληρός, ξερός ήχος του κινητήρα, η ευκολία να τολμήσεις και η σιγουριά ότι θα σταματήσεις, η απίστευτη ευστροφία και η αστείρευτη δύναμη του τρικύλινδρου, ο τρόπος που βουτάει στη στροφή και ο τρόπος που στέκεται μέσα σε αυτή, τι να πρωτοπείς και τι να πρωτοθαυμάσεις. Η παράδοση συνεχίζεται στρωμένη με δόσεις αδρεναλίνης 123 ίππων, ακόμα και πρωτόπειροι εραστές της κατηγορίας των πανίσχυρων γυμνών θα μυηθούν με μαγικό τρόπο στις χαρές της σούζας και της πλαγιολίσθησης, εύκολα και ελεγχόμενα. Όλα, φυσικά, θα εξαρτηθούν από τον δεξιό τους καρπό και το πόσο νευρικός είναι..  

Πολλές οι αλλαγές

Νέος στρόφαλος και έμβολα, Nikasil χιτώνια, αυξημένη διάμετρος και διαδρομή, το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική αναβάθμιση στις επιδόσεις, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Μια ελαφρύτερη, ελεύθερης ροής εξάτμιση και ένα αναθεωρημένο φιλτροκούτι προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις (πόσο παραπάνω πια;) και παράλληλα ένα μεθυστικό και ιδιαίτερα διακριτό ήχο. Οι 123 ίπποι του τρικύλινδρου σε σειρά των 765cc βγαίνουν στο δρόμο ανάλογα με την επιθυμία του αναβάτη, που έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά οδηγικά προγράμματα: – Road για χαλαρή οδήγηση, Rain για γλιστερές συνθήκες, Sport για να ανάβουν τα αίματα, Track για την πίστα, αλλά και ένα​Πέντε τα οδηγικά προγράμματα για κάθε συνθήκη! προγραμματιζόμενο από τον ίδιο τον αναβάτη για να ρυθμίζει κάθε φορά και διαφορετικά!. Επιπλέον, ένας νέος υποβοηθούμενος συμπλέκτης προσφέρει ελαφρύτερη σύμπλεξη και μειωμένη προσπάθεια από τον οδηγό, για ακόμα καλύτερο έλεγχο και ακρίβεια. Σημαντική αναβάθμιση και στα όργανα, όπου ένας ολοκαίνουριος έγχρωμος πίνακας TFT 5″, με ρυθμιζόμενη κλίση ώστε να μπορεί ο αναβάτης να έχει ευανάγνωστη πρόσβαση από κάθε γωνία θέασης, δίνει την αίσθηση (αλλά και την ουσία) αγωνιστικής κατασκευής.

Το μενού περιλαμβάνει και ένα πρόσθετο σετ τριών ακόμα στυλ προβολής οθόνης, που περιέχει μέχρι και χρονόμετρο γύρου. Η νέα RS διαθέτει quickshifter που επιτρέπει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, κάτι που μεταφράζεται σε κέρδος χρόνου και οδηγικής απόλαυσης. Το επίσης ολοκαίνουριο ψαλίδι gullwing έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα Street Triple, προσφέροντας ​Οι 123 ίπποι βγαίνουν στο δρόμο ξέφρενα μεν, απόλυτα ελεγχόμενα δε!αυξημένη -τόσο κατά μήκος όσο και πλευρικά- στρεπτική ακαμψία. Έτσι, μεγιστοποιείται η σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες και η ακαμψία στο οριακό στρίψιμο (..και στίψιμο).

 Πλαίσιο, φρένα και ανάρτηση βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο από κάθε άποψη, συνοψίζοντας μια μοτοσυκλέτα που δίκαια ψηφίζεται σαν η καλύτερη streetfighter, δηλαδή γυμνή μοτοσυκλέτα επιδόσεων, κάτω των 1.000cc. Όπως φαίνεται, με την παρουσίαση της Street Triple 765 RS η Triumph ..ξανασκίζει το βιβλίο των κανόνων από την αρχή, με την πιο εκρηκτική, συναρπαστική, ευέλικτη και ενστικτώδη μοτοσυκλέτα δρόμου κάτω των 1000cc στην ιστορία της (λόγια που προέρχονται από το press kit της εταιρίας). 



Στο ταμείο

Η τιμή της RS είναι η χαμηλότερη των τελευταίων ετών και στα 11.990€ προσφέρει στον αναβάτη περισσότερα από ποτέ. Αν σας φαίνονται πολλά και δεν τα αντέχει η τσέπη σας, τότε ρίξτε μια ματιά και στην έκδοση S, με απόδοση στους 113 ίππους και χαμηλότερων προδιαγραφών ανάρτηση και φρένα, που στα 8.990€ μάλλον είναι περίπτωση των περιπτώσεων!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης