του Νίκου Βιτσιλάκη

Aπό το 2017 το streetfighter MT-10 της Yamaha αποκτά σπέσιαλ έκδοση SP (Sport Production) που ξεχειλίζει από τεχνολογία και προκαλεί από εμφάνιση. Mε τετρακύλινδρο κινητήρα 160Hp (απευθείας από το νέο R1), quick-shifter στο κιβώτιο, ηλεκτρονική ανάρτηση και ψαρωτική εμφάνιση τύπου transformer, σίγουρα πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν περνά απαρατήρητη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με κινητήρα από R1 καυχιέται για τις επιδόσεις του

Η ηλεκτρονική ανάρτηση ελέγχεται από μια μονάδα ελέγχου (SCU) που υπολογίζει τις βέλτιστες ρυθμίσεις συμπίεσης και απόσβεσης επαναφοράς για τις εκάστοτε ισχύουσες συνθήκες και προσαρμόζει ακαριαία το σετάρισμα σε αμορτισέρ και πιρούνι. Το SP είναι εξοπλισμένο με όργανα τεχνολογίας TFT (Thin Film Transistor), τα οποία επιτρέπουν στον αναβάτη να παρακολουθεί και να συνοψίζει μια μεγάλη γκάμα πληροφοριών. Αυτός ο πολυλειτουργικός πίνακας τύπου YZF-R1M με οθόνη LCD παρέχει ενδείξεις με εξαιρετικά υψηλή ευκρίνεια. Παράλληλα ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει τόσο το χρώμα όσο και την εμφάνιση των ενδείξεων σε σκούρο ή ανοιχτόχρωμο φόντο.
Ποιος μίλησε για τρανσφόρμερς;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε μια προσπάθεια ανάδειξης του ξεχωριστού τoυ χαρακτήρα, διαθέτει φινίρισμα με χρωματικό συνδυασμό εμπνευσμένο από το YZF-R1M περιορισμένης έκδοσης. Περιλαμβάνει μπλε τροχούς, μαύρο μπροστινό φτερό, χρυσαφί πιρούνι και ασημί πάνελ. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS), Traction control (TCS), οδηγικά προγράμματα (D-Mode) και μονόδρομος συμπλέκτης (slipper) με υποβοήθηση (A&S).

Περισσότερα για το αναμενόμενο μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ . 

Ακολουθεί και το σχετικό προωθητικό video της Yamaha :

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης