SYM Maxsym 400: Ριζική αλλαγή και Euro5

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2019, 14:00
SYM Maxsym 400: Ριζική αλλαγή και Euro5

To μεσαίου κυβισμού maxi scooter της SYM ανανεώνεται σημαντικά και έρχεται για να διεκδικήσει μια θέση σε μια κατηγορία που αποκτά όλο και περισσότερους φίλους.

Είναι εμφανές από την πρώτη ματιά πως το νέο 400αρι Maxsym ξεφεύγει από τις παλαιότερες σχεδιαστικές του γραμμές και πως έχει γίνει πιο compact, αποκτώντας παράλληλα και μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια. Ήταν το πρώτο maxi scooter της ταϊβανέζικης εταιρίας και τότε που εμφανίστηκε, το 2011, είχε σαν πλεονέκτημα τον κυβισμό του, καθώς ήταν ο κορυφαίος στη γκάμα της εταιρίας. Ένα scooter με πλούσιο εξοπλισμό, πολυτελές, μεγάλο σε διαστάσεις, εξαιρετικά φιλόξενο για αναβάτη και συνεπιβάτη, πρόθυμο για ταξίδια και άνετες διαδρομές. Έμεινε πολλά χρόνια στη γκάμα της εταιρίας, παρότι σύντομα –από το 2012– είχε παρέα και το μεγαλύτερο αδελφάκι του Maxsym 600. Η κατηγορία στην οποία ανήκαν αυτά τα δυο μοντέλα ήταν η premium maxi scooter και για το 2020 η SYM αποφασίζει να ανανεώσει ριζικά την έκδοση με τον κινητήρα των 400cc.

Έχουμε λοιπόν στα χέρια μας μερικές φωτογραφίες και κάμποσα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία μας αποκαλύπτουν ότι η πλατφόρμα πάνω στην οποία στηρίχθηκε το νέο Maxsym 400 είναι παρόμοια με αυτή του παλαιότερου μοντέλου. Το πλαίσιο είναι νέο και ελαφρύτερο, ενώ ίδια έχουν παραμείνει: το μεταξόνιο στα 1.555mm, τα φρένα που είναι και τα τρία (δύο μπροστά και ένα πίσω) δισκόφρενα διαμέτρου 275mm και οι ακτινικές δαγκάνες των μπροστινών δίσκων. Έχουν αλλάξει τα δυο αμορτισέρ πίσω και έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετική κλίση (πιο κάθετα), ενώ έχει αυξηθεί και το ύψος της σέλας στα 800mm (από 755), μάλλον για να μεγαλώσει ο ήδη μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτή.

O κινητήρας πιθανότατα να είναι ο ίδιος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με τον ένα εκκεντροφόρο και απόδοση 32,5 ίππων στις 6.500rpm και 3,85kgm ροπής στις 6.000rpm. Οι τροχοί είναι -όπως και πριν- 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω (με ελαστικά 120/70 και 160/60 αντίστοιχα), υπάρχει φυσικά ABS στα φρένα, ενώ το ευχάριστο νέο έχει να κάνει με την προσθήκη traction control στο στάνταρ εξοπλισμό. Στα περιφερειακά βλέπουμε το ρεζερβουάρ να έχει μικρύνει ελαφρά στα 13 λίτρα και ο χώρος κάτω από την σέλα να χωράει δύο κράνη: ένα φουλφέις και ένα τύπου Jet.

Στον εξοπλισμό του Maxsym 400 συναντάμε σύστημα keyless χωρίς κλειδί, θύρα φόρτισης USB QC 2.0, φωτιστικά σώματα LED και σύστημα EBL (Emergency brake light system), που αναβοσβήνει αυτόματα τα πίσω φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος. Για τελευταία αφήσαμε την εμφάνιση, που έχει αλλάξει ριζικά σε σχέση με το γνωστό μας 400, έχοντας κινηθεί προς την αισθητική κατεύθυνση του Joymax κατά κάποιο τρόπο, με μονό προβολέα μπροστά και σαφώς πιο κάθετες γραμμές σε ποδιά και φέρινγκ. Γενικά το scooter έχει γίνει πιο “όρθιο” σε σχέση με το “ξαπλωτό” σχήμα που είχε μέχρι σήμερα. Τέλος, μεγαλύτερη και ψηλότερη είναι η ζελατίνα, η οποία μάλιστα ρυθμίζεται χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Προς το παρόν παραμένει άγνωστη τόσο η τιμή όσο και η ακριβής άφιξη του μοντέλου στη χώρα μας, φανταζόμαστε ότι θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε περισσότερα αμέσως μετά την παρουσίαση του μοντέλου στην έκθεση του Μιλάνου.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2019, 14:00