Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024,

Νέος V2 90 της Ducati, o ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας του Ιταλού κατασκευαστή

Συνεχίζει την παράδοση που ξεκίνησε με τον V2 κινητήρα της Pantah και συνεχίστηκε με τους Desmodue, Desmoquattro, Testastretta και Superquadro.
V2 90

Ο νέος V2 90, προδιαγραφών Euro5+, είναι ο ελαφρύτερος δικύλινδρος, μόλις 54,4 κιλά, κινητήρας της Ducati και συνεχίζει την παράδοση που ξεκίνησε με τον V2 κινητήρα της Pantah και συνεχίστηκε με τους Desmodue, Desmoquattro, Testastretta και Superquadro.

Ο νέος κινητήρας έχει σύστημα IVT, μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, επεξεργασία DLC στα ζύγωθρα των βαλβίδων και κοίλα στελέχη για τις βαλβίδες εισαγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθώντας την διαμόρφωση του V4 Granturismo ο νέος V2 90 έχει δυο εκκεντροφόρους σε κάθε κεφαλή, η επιστροφή των βαλβίδων γίνεται με ελατήρια και έχει διαστήματα μεταξύ των ρυθμίσεων στις βαλβίδες που φθάνουν τα 30.000 χιλιόμετρα.

Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο διαμορφώσεις, 120 και 115 ίππων, με δύναμη και ροπή διαθέσιμη σε όλες τις στροφές.

Σύντομα θα έχουμε πλήρη ανάλυση με περισσότερα δεδομένα για το νέο V2 90 κινητήρα της Ducati.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
close menu

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.

Αν χρησιμοποιείτε συσκευές της apple ή κάποιον φυλλομετρητή (browser) ή έχετε κάποιο πρόσθετο που μπλοκάρει τα cookies, ορισμένες λειτουργίες του zougla.gr, όπως τα σχόλια, υπάρχει περίπτωση να δυσλειτουργούν. Σε αυτόν τον οδηγό θα βρείτε οδηγίες για το πώς θα ενεργοποιήσετε τα cookies για την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.