Επιμέλεια Νεκτάριος Διατσίδης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γκάμα των Adventure σκούτερ αυξάνεται και πολλοί νέοι κατασκευαστές έχουν εισέλθει στην αγορά τα τελευταία χρόνια. Είναι ενδιαφέρον ότι ήταν η Honda που αναμφισβήτητα ξεκίνησε αυτήν την κατηγορία με την κυκλοφορία του X-ADV το 2016, και αργότερα με μικρότερα μοντέλα όπως το ADV350 και το ADV160 συνέχισε να παράγει αυτού του είδους σκούτερ, άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές φαίνεται να έχουν απομακρυνθεί από την κατηγορία, καθώς πολλά από τα νέα σκούτερ τύπου ADV προέρχονται από Ευρωπαίους, Κινέζους και Ταϊβανέζους κατασκευαστές.
Η Peugeot, για παράδειγμα, παρουσίασε πρόσφατα το Adventure σκούτερ XP400 στην παγκόσμια αγορά και φαίνεται να έχει την ανάλογη απήχηση, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα σε ένα σκούτερ να πηγαίνει οπουδήποτε. Οι κινεζικές μάρκες έχουν επίσης εμπλακεί στην κατηγορία πρόσφατα, με την Zontes να παρουσιάζει τη σειρά maxi-scooter 501 στην EICMA 2023. Ακόμη και μάρκες ηλεκτρικών σκούτερ όπως η Gogoro έχουν δείξει ενδιαφέρον για αυτά τα στιβαρά σκούτερ, με την αποκάλυψη του CrossOver.

Αυτή τη φορά, είναι η μάρκα μοτοσικλετών SYM που θέλει να ασχοληθεί με την κατηγορία των μεσαίου μεγέθους σκούτερ ADV με την κυκλοφορία του ADXTG 400. Το νέο σκούτερ δεν κρύβει τις σχεδιαστικές του εμπνεύσεις από άλλα σκούτερ περιπέτειας και αποκτά στιβαρό αμάξωμα, λάστιχα μικτής χρήσης, ανάρτηση μεγάλης διαδρομής (για σκούτερ), ακόμη και μια στιβαρή προστατευτική κάτω ποδιά και ανεβασμένη εξάτμιση. Το ADXTG 400 έχει ένα αρκετά εντυπωσιακό ψαλίδι από αλουμίνιο, ένα χαρακτηριστικό που δεν συναντάται τόσο συχνά στα σκούτερ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Όσον αφορά τις επιδόσεις, το SYM ADXTG 400 είναι εξοπλισμένο με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 399cc, υδρόψυκτο, με έγχυση καυσίμου, αποδίδοντας ισχύ 35 ίππων και 37.22Nm ροπής. Τα μεγάλα μονοκύλινδρα σκούτερ τείνουν να λειτουργούν πολύ ομαλά, οπότε το ίδιο θα ισχύει και για το ADXTG 400, χάρη και σε ένα σύστημα με μεγάλο αντισταθμιστή κραδασμών που διαθέτει. Η τεχνολογία επίσης του σκούτερ είναι αρκετά υψηλή, καθώς διαθέτει ABS της Bosch και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, με την επιλογή απενεργοποίησης του πίσω ABS για οδήγηση εκτός δρόμου. Υπάρχει επίσης φωτισμός full-LED και ειδοποίηση πέδησης έκτακτης ανάγκης που αναβοσβήνει τα φώτα υπό έντονη επιβράδυνση.
Μέχρι στιγμής, η SYM δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή και τη διαθεσιμότητα του νέου ADXTG 400. Ωστόσο, μπορούμε να περιμένουμε ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην Ευρωπαϊκή αγορά κάποια στιγμή το 2024, όπως συμβαίνει με πολλά maxi-scooter και ADV scooter αυτού του τύπου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης