Η Triumph Motorcycles παρουσίασε τη νέα Trident 660 του 2025, με αναβαθμίσεις στον βασικό εξοπλισμό ασφαλείας, τις αναρτήσεις και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία νέα τολμηρά χρώματα και γραφικά.
Η νέα Trident 660 διαθέτει πλέον βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS (Cornering ABS) και έλεγχο πρόσφυσης, επίσης το Triumph Shift Assist και το Cruise Control είναι τώρα στον βασικό εξοπλισμό.
Η ενσωματωμένη οθόνη TFT και το σύστημα συνδεσιμότητας Bluetooth MyTriumph προσφέρουν στους αναβάτες πλοήγηση, κλήσεις και έλεγχο μουσικής βήμα προς βήμα, ενώ υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου προγράμματος Sport.
Ο Chief Commercial Officer της Triumph, Paul Stroud, δήλωσε: «Παρουσιάσαμε για πρώτη φορά την Trident το 2020 με έναν μοναδικό συνδυασμό συναρπαστικής τρικύλινδρης απόδοσης και χαρακτήρα, οδικής συμπεριφοράς που εμπνέει εμπιστοσύνη και τολμηρού βρετανικού στυλ. Προσθέτοντας από πάνω και το ασυναγώνιστο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, αποδείχθηκε δημοφιλής σε αναβάτες όλων των ηλικιών και επιπέδων εμπειρίας, σε αγορές σε όλο τον κόσμο, και από την κυκλοφορία της η Trident έχει κερδίσει πολλά σημαντικά βραβεία του κλάδου.
Η προσθήκη αυτής της τεχνολογίας θέτει ξανά τον πήχη για την κατηγορία. Με βάση τη δημοτικότητα του φωτεινού, τολμηρού χρωματικού συνδυασμού της ειδικής μας έκδοσης, της Trident Triple Tribute, παρουσιάζουμε εντυπωσιακούς νέους συνδυασμούς χρωμάτων σε Cosmic Yellow, Cobalt Blue και Diablo Red, καθώς και στο Jet Black. Αλλά ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους πελάτες μας, φυσικά, είναι ότι η Trident 660 κάνει κάθε βόλτα πολύ διασκεδαστική».
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις της Trident επιτυγχάνονται χάρη στον ελαστικό τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει τη ροπή χαμηλά με δύναμη στις μεσαίες και στις ψηλές στροφές λειτουργίας.
Περισσότερο από το 90% της μέγιστης ροπής αποδίδεται από τις 3.600 σαλ έως τις 9.750 σαλ.
Αυτό δίνει στον αναβάτη το καλύτερο και των δύο κόσμων συνδυάζοντας το τράβηγμα χαμηλά και τις ισχυρές μεσαίες ενός δικύλινδρου με την ισχύ ενός τετρακύλινδρου ψηλά, καθώς και τον μοναδικό “τρικύλινδρο” ήχο.
Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλά ισορροπημένη και εύκολη στην οδήγηση σε όλες τις ταχύτητες, ενώ η απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με το θετικό κιβώτιο ταχυτήτων και το Triumph Shift Assist, προσφέρουν εντυπωσιακή επιτάχυνση.
Η οδική συμπεριφορά της είναι ουδέτερη και εύκολη χάρη στη φυσική θέση οδήγησης, τις κατάλληλα ρυθμισμένες υψηλής ποιότητας αναρτήσεις και τα ισχυρά φρένα που συνδυάζονται με το νέο Cornering ABS.
Το ύψος σέλας στα 805 χιλιοστά και στενό πλάτος της Trident 660 εξασφαλίζουν σιγουριά στους ελιγμούς με τα πόδια κάτω και στην οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες, ενώ συμπλέκτης ολίσθησης με υποβοήθηση και η γραμμική παροχή ισχύος, βοηθούν σημαντικά την οδήγηση μέσα στην πόλη.
Σημαντική συμβολή στην αναβάθμιση της συμπεριφοράς έχει το νέο ανάποδο πιρούνι Showa SFF-BF big piston 41 χλστ το οποίο έχει αναβαθμισμένη απόσβεση για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και έλεγχο.
Την οδική συμπεριφορά συμπληρώνουν: Tο πίσω αμορτισέρ, επίσης της Showa, που έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση, τα φρένα της Nissin με διπλά δισκόφρενα 310 χλστ και τα ελαστικά υψηλής πρόσφυσης Michelin Road 5.
Η νέα Trident 660 του 2025 διαθέτει πλέον κορυφαίο επίπεδο τεχνολογίας στον βασικό εξοπλισμό.
Το μοναδικό για αυτή την κατηγορία, Cornering ABS και το σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης εξασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση σε όλες τις γωνίες κλίσης.
Χρησιμοποιώντας πληροφορίες από τη μονάδα μέτρησης αδρανείας έξι αξόνων (IMU) για τον υπολογισμό της γωνίας κλίσης, της πίεσης πέδησης και της θέσης του γκαζιού, το σύστημα παρακολουθεί και προσαρμόζει συνεχώς τις παραμέτρους κινητήρα και πέδησης για να εξασφαλίσει βέλτιστη απόδοση και ασφάλεια κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση.
Το στάνταρ Triumph Shift Assist επιτρέπει ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, ενώ περιλαμβάνεται και το Cruise Control για μείωση της κόπωσης του αναβάτη.
Η έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth προσφέρει πλοήγηση και πλήρη λειτουργικότητα τηλεφώνου προσφέροντας σημαντική ευκολία και άνεση στον αναβάτη.
Εκτός από την υπάρχουσα λειτουργία γκαζιού ride by wire και τα προγράμματα οδήγησης Βροχής και Δρόμου, υπάρχει τώρα και ένα τρίτο πρόγραμμα «Σπορ» που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη απόκριση από τον τρικύλινδρο κινητήρα.
Τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό της νέας Trident 660 συμπληρώνουν ο πλήρως LED προβολέας για βελτιωμένη ορατότητα, το ενσωματωμένο πίσω φως και τα αυτό-ακυρωτικά φλας .
Για το 2025 υπάρχουν τρεις νέοι “έντονοι” χρωματικοί συνδυασμοί, Cosmic Yellow, Cobalt Blue και Diablo Red που συμπληρώνονται από πινελιές Sapphire Black και εντυπωσιακές διαγώνιες λευκές ρίγες.
Υπάρχει επίσης άλλος ένας, πιο διακριτικός, χρωματισμός συνδυασμός ο Jet Black.
Το πακέτο των αισθητικών αναβαθμίσεων ολοκληρώνουν η νέα γέφυρα του μπροστινού συστήματος και το πεντάλ φρένου από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Για όσους αναβάτες επιθυμούν αν προσποιήσουν την δική τους Trident 660 υπάρχουν 45 Γνήσια Αξεσουάρ Triumph που περιλαμβάνουν: Θερμαινόμενα γκριπ και κυλιόμενα (scrolling) φλας, tail pack, tank bag και πολλά άλλα.
Η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η χρήση premium υλικών σημαίνει ότι τα διαστήματα σέρβις είναι κάθε 16.000 χιλιόμετρα και η η παγκόσμια διετής εγγύηση ισχύει χωρίς χιλιομετρικά όρια.
Η τιμή της Trident 660, που θα είναι διαθέσιμη μέσα στον Δεκέμβριο του 2024, θα ανακοινωθεί προσεχώς.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – TRIDENT 660
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά | |
Χωρητικότητα | 660 κ.εκ. | |
Διάμετρος | 74.0 χλστ | |
Διαδρομή | 51.1 χλστ | |
Συμπίεση | 11.95:1 | |
Μέγιστη Ιπποδύναμη | 81 PS (59.6 kW) @ 10,250 σαλ | |
Μέγιστη Ροπή | 64 Nm @ 6,250 σαλ | |
Σύστημα Τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. 3 προγράμματα οδήγησης (Βροχής, Δρόμου, Σπορ). | |
Εξάτμιση | Ατσάλινη ανοξείδωτη 3 σε 1 με χαμηλό ατσάλινο ανοξείδωτο πλαϊνό τελικό | |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα X-ring | |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης με υποβοήθηση | |
Κιβώτιο | 6 σχέσεων, Triumph Shift Assist | |
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | ||
Πλαίσιο | Σωληνωτό ατσάλινο περιμετρικό | |
Ψαλίδι | Διπλό ατσάλινο | |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 17” x 3.5” | |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 17” x 5.5” | |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R 17 | |
Πίσω Ελαστικό | 180/55 R 17 | |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο Showa big piston (SFF–BP) 41 χλστ με χωριστές λειτουργίες στα καλάμια (SSF), 120 χλστ διαδρομή τροχού | |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ αμορτισέρ Showa με ρύθμιση προφόρτισης, 130 χλστ διαδρομή τροχού | |
Εμπρός Φρένα | Διπλά δισκόφρενα Ø310χλστ, διέμβολες δαγκάνες ολίσθησης, Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS | |
Πίσω Φρένο | Μονό σταθερό δισκόφρενο Ø255χλστ, μονή δαγκάνα ολίσθησης, Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS | |
Όργανα | Πολυ-λειτουργικά όργανα LCD με έγχρωμη οθόνη TFT |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Μήκος | 2020 χλστ |
Πλάτος (Τιμόνι) | 795 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1089 χλστ |
Ύψος Σέλας | 805 χλστ |
Μεταξόνιο | 1401 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 24.6° |
Ίχνος | 107 χλστ |
Υγρό Βάρος | 190 κιλά |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.0 λίτρα |
ΣΕΡΒΙΣ | |
Διάστημα Σέρβις | 16,000χλμ/12 μήνες |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | Προς επιβεβαίωση |
Εκπομπές | Προς επιβεβαίωση |