Η Opel παρουσιάζει νέες, φιλικές προς το περιβάλλον, πετρελαιοκίνητες εκδόσεις ecoFLEX των Corsa και Astra. Με εκπομπές CO2 μόλις 109 (για το Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX) και 119 g/km (για το Astra 1.7 CDTI ecoFLEX), τα δύο νέα αστέρια στον τομέα της απόδοσης καυσίμου, καταναλώνουν μόνο 4.1 και 4.5 λίτρα diesel, αντίστοιχα, ανά 100 km. Παράλληλα, και τα δύο αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με φίλτρο σωματιδίων diesel (DPF) χωρίς απαιτήσεις συντήρησης.
Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX
Χάρη στο βελτιωμένο έλεγχο του κινητήρα και το μικρότερο βάρος του, μειώθηκε η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 του Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX περίπου 9%. Η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι τώρα μόλις 4,1 αντί 4,5 λίτρα diesel / 100 km, ενώ με 109 g/km, εκπέμπει 10 g λιγότερο CO2 / km από πριν.
Τα Corsa και Astra ecoFLEX χρησιμοποιούν παρόμοια «συνταγή» για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Στο Corsa, η χαρτογράφηση του κινητήρα 1.3 CDTI είναι βελτιστοποιημένη και προσαρμοσμένη σε μακρύτερο λόγο τελικής μετάδοσης. Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του, το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει κατά 20 mm, οι εισαγωγές αέρα έχουν βελτιστοποιηθεί και οι τροχοί φέρουν νέας σχεδίασης, πιο αποτελεσματικά τάσια. Το Corsa ecoFLEX εφοδιάζεται επίσης με ειδικά, μικρότερα ελαστικά βελτιστοποιημένης αντίστασης κύλισης: 175/70 αντί 185/70, που τοποθετούνται σε ελαφρύτερες, ειδικής σχεδίασης ατσάλινες ζάντες 14”. Οι μηχανικοί αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη μείωση βάρους, εξοικονομώντας 45 kg. Μόνον οι βελτιστοποιημένες ζάντες και οι τροχοί, για παράδειγμα, επέτρεψαν τη μείωση βάρους κατά 7.2 kg.
Το Corsa ecoFLEX διατίθεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σαν 3θυρο μοντέλο στις εκδόσεις Corsa και Edition. Οι επιδόσεις του πλησιάζουν αυτές του προκατόχου του: ισχύς 55 kW/75 hp, μέγιστη ροπή 170 Nm και τελική ταχύτητα 168 km/h.
Νέο Astra 1.7 CDTI ecoFLEX
Το νέο Astra 1.7 CDTI ecoFLEX διατίθεται σαν 5θυρο, 3θυρο και station wagon σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ιδιαίτερα οικονομικό συμπαγές αυτοκίνητο καταναλώνει μόλις 4,5 λίτρα diesel / 100 km και εκπέμπει 119 g/km CO2. Ωστόσο, ο 1.7 CDTI common-rail diesel έχει μέγιστη ισχύ 81kW/110 hp, ροπή 260 Nm στις 2000 rpm και τελική ταχύτητα 188 km/h – αποδεικνύοντας ότι η οδήγηση μπορεί να είναι εξίσου φιλική για τον αυτοκινητιστή όσο και για το περιβάλλον.
Οι μηχανικοί της GM πέτυχαν αυτό το αποτέλεσμα κάνοντας αρκετές τροποποιήσεις στο Astra 1.7 CDTI: Επέλεξαν μεγαλύτερη σχέση τελικής μετάδοσης, βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα και μείωσαν τις στροφές του ρελαντί. Με το βάρος να αποτελεί εχθρό της κατανάλωσης, το κενό βάρος του νέου Astra ecoFLEX μειώθηκε κατά 30 kg.
Επιπλέον, οι μηχανικοί βελτίωσαν την αεροδυναμική, χαμηλώνοντας το πλαίσιο, βελτιστοποιώντας την εμπρός εισαγωγή αέρα και υιοθετώντας ένα κάτω πάνελ στο διαμέρισμα του κινητήρα (ποδιά) που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Επίσης, μείωσαν τις στροφές του «ρελαντί» της αντλίας υποβοήθησης διεύθυνσης και τοποθέτησαν ελαστικά 15 ιντσών χαμηλής αντίστασης κύλισης (16 ιντσών προαιρετικά).