Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To όνομα της Dacia έχει επιστρέψει για τα καλά εδώ και χρόνια στο παγκόσμιο στερέωμα και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα.  Για πολλούς το όνομα δεν είναι συνυφασμένο με την ποιότητα, ούτε
Το Duster έχει δικό του χαρακτήρα και το δείχνει. Δεν μοιάζει σε κανένα άλλο μοντέλο…με την εκκεντρική σχεδίαση όμως η αλήθεια για το τι είναι και το που απευθύνεται ένα Dacia, βρίσκεται αλλού. Ιδίως όταν αναφερόμαστε στη νέα γενιά του Duster τα δεδομένα αλλάζουν, προς το… καλύτερο.

Το είδαμε και το ζήσαμε πριν καν το νέο μοντέλο κυκλοφορήσει στους δρόμους και ήμασταν από τους τυχερούς σε παγκόσμιο επίπεδο, που κάναμε τα παραπάνω στην Ελλάδα. Και αυτό διότι, η παγκόσμια παρουσίαση του νέου Duster πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας με καλεσμένους σχεδόν 550 δημοσιογράφους που ταξίδεψαν από όλα τα μέρη του κόσμου. Μία κίνηση και μία προσπάθεια από το group Renault (κάτω από το οποίο βρίσκεται η Dacia) που τιμά την Ελλάδα η οποία απέδειξε πως έχει μεγάλες δυνατότητες σε τουριστικές υποδομές αλλά και προτάσεις σε… ειδικές διαδρομές που δεν βρίσκεις εύκολα, ιδίως όταν πρόκειται για εκτός δρόμου δοκιμές.

Δείτε το video με το νέο Dacia Duster στο λατομείο μαρμάρων στον Διόνυσο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Δοκιμή στο λατομείο!

Η μάρκα λοιπόν με τις ρίζες από τη Ρουμανία ήρθε στη χώρα μας και μας έδωσε τη δυνατότητα να Περισσότεροι από 550 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο δοκίμασαν το Duster στην Ελλάδα…δοκιμάσουμε τις εκδόσεις βενζίνης 1.2 με 125 ίππους και diesel 1.5 με 110 ίππους.

Ωστόσο το κερασάκι στην… τούρτα αποδείχτηκε στη δοκιμή της τετρακίνητης έκδοσης σε ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή εντός του λατομείου μαρμάρων στο Διόνυσο, όπου είχε στηθεί ένα σκηνικό που ούτε στο εξωτερικό έχουμε δει στο παρελθόν, προκειμένου να καταλάβουμε τις πραγματικά extreme δυνατότητες του Duster.

Οι γενιές του Dacia Duster...

Πιο μάτσο… Duster
Από την πρώτη ματιά το μοντέλο δείχνει ανανεωμένο σε πολλά επίπεδα. Εξωτερικά η εμπρός Οι βασικές γραμμές του Duster έχουν διατηρηθεί και βελτιωθεί…σχεδίαση είναι πιο μάτσο, με την μάσκα να δείχνει πιο σηκωμένη και… τραβηγμένη, προσδίδοντας δυναμισμό. Νέα σχεδίαση έχουν και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που συναντούμε τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.

Το χαρακτηριστικό όμως στο νέο Duster βρίσκεται στα πλαϊνά του οχήματος  και στο σημείο κάτω από τους καθρέπτες. Τα ιδιαίτερα εξογκώματα χαρίζουν μία ξεχωριστή σχεδιαστική νότα που δεν θυμίζει κανένα άλλο SUV. Σε γενικές γραμμές έχει διατηρηθεί η σχεδιαστική φιλοσοφία, καθότι αποδείχτηκε επιτυχημένη και αυτό φάνηκε στα νούμερα των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο λατομείο μαρμάρων Διονύσου με το μάχιμο Dacia Duster

Ανανεωμένη καμπίνα
Μεγάλες αλλαγές συναντούμε στην καμπίνα των επιβατών. Ξεκάθαρα εδώ έχει υπάρξει πλήρως Τα Η  εικόνα στο εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί…επανασχεδιασμένο εσωτερικό, αναβάθμιση της ποιότητας και αλλαγές στην εργονομία. Έχοντας καλύψει πολλά χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμου, θα ήταν λάθος να παραλείψουμε την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα ακόμα και όταν το όχημα κινείται σε σκληροτράχηλα οδοστρώματα.

Τα πλαστικά μέρη δεν λείπουν (συνήθως αυτό ξενίζει μερίδα αγοραστών) όμως αυτό είναι κάτι που δεν θα ενοχλήσει ιδιαίτερα τον πελάτη του Duster. Αξιοσημείωτη η ύπαρξη κορυφαίων συστημάτων ασφαλείας όπως και των τεσσάρων καμερών που σου δίνουν τη δυνατότητα να ελέγχεις (πολύ εύκολα) τι γίνεται γύρω σου.

To Duster περνά το φράγμα του Μαραθώνα

Δυνατό εκτός δρόμου
Το Duster έχει βελτιωθεί σημαντικά στο δρόμο, τόσο όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης όσο και στην ηχομόνωση. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο θόρυβος στο εσωτερικό μειώθηκε κατά 50% μέσω Το βάζεις εκτός δρόμου και σε βγάζει ασπροπρόσωπο…της χρήσης αναβαθμισμένων ηχομονωτικών υλικών. Αυτό πάντως που μας εξέπληξε θετικά ήταν στις εκτός δρόμου διαδρομές. Άνετο ακόμα και σε σκληρά κομμάτια φάνηκε πως έχει γίνει πολύ δουλειά στον τομέα της ανάρτησης και των καθισμάτων.

Επιπλέον οι κραδασμοί από τον κινητήρα και το δρόμο ελαττώθηκαν χάρη και στην αυξημένη ακαμψία του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου. Ένα ακόμα στοιχείο για όσους κινούνται στο χώμα είναι και η απόσταση από το έδαφος που βρίσκεται στους 21 πόντους. Η νέα γενιά Duster και ιδίως στην έκδοση 4×4 είναι εντυπωσιακή και δείχνει την καθαρόαιμη πλευρά του αμαξώματος. Σε διαφορετικό άρθρο θα αναλύσουμε περεταίρω τις δυνατότητες  που θα λατρέψουν όσοι κάνουν τέτοια χρήση. Η χρήση της τετρακίνησης γίνεται με περιστροφικό διακόπτη που έχει τη δυνατότητα να «λοκάρει» με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Το Duster στο στοιχείο του...

Οι κινητήρες
Οι διαθέσιμοι κινητήρες χωρίζονται σε βενζίνη, diesel και CNG (φυσικό αέριο), όπου ο τελευταίος δε Ακόμα και με κινητήρα 1.200 κ.εκ. θα είναι διαθέσιμο το Duster… γνωρίζουμε ακόμα αν θα εισαχθεί στη χώρα μας. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχουν οι επιλογές, 1.6 ατμόσφαιρα με 115 ίππους και turbo 1.2 λίτρων με 125 ίππους.

Στη γκάμα των κινητήρων πετρελαίου υπάρχει η έκδοση των 1.5 λίτρων με 90 και 110 ίππους. Από εκεί και πέρα έχουμε επιλογές με μηχανικό κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων ή αυτόματου κιβωτίου ενώ το Duster θα είναι διαθέσιμο 4×2 και 4×4.

Στην Ελλάδα αναμένεται να έρθει τέλη Ιανουαρίου ή το αργότερο αρχές Φεβρουαρίου με τιμές που θα ξεκινούν από τα 14.000 ευρώ περίπου.

Για να δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις του νέου Dacia Duster πατήστε ΕΔΩ

Για να καταλάβεις πόσο καλό είναι το Duster εκτός δρόμου πρέπει να το δοκιμάσεις...
SUV με δικό του χαρακτήρα...
Η πίσω όψη του μοντέλου
Το Duster απο ψηλά!

Στο δρόμο το Duster είναι άνετο και το δείχνει στους επιβάτες του

Νέα σχεδίαση στα πίσω φωτιστικά σώματα

Σημαντικές οι αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών
Το Duster εφοδιάζεται με τέσσερις κάμερες που βοηθούν σημαντικά όσους κινούνται εκτός δρόμου
Οι επιλογές στην έκδοση 4x4
Το κλειδί του αυτοκινήτου
Νέα σχεδίαση στους περιστροφικούς διακόπτες
Η πίσω σειρά καθισμάτων
Ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης