Μπορεί η αγορά των αυτοκινήτων, καινούργιων και μεταχειρισμένων, να έχει πέσει αισθητά τα τελευταία χρόνια, αυτό όμως δε σημαίνει πως έπαψαν να πωλούνται… Ωστόσο και ιδίως στην περίπτωση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο ο τρόπος που θα μπορέσει αυτός που πουλάει να το διαφημίσει στους υποψήφιους πελάτες.
 

Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να καταχωρήσει την αγγελία σε διάφορες ιστοσελίδες που έχουν ως κύριο αντικείμενο τα μεταχειρισμένα οχήματα. Ο τρόπος που θα καταχωρίσει κάποιος την αγγελία του είναι σημαντικός όπως και γραφόμενα τα οποία θα την συνοδεύσουν. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει service book είναι πολύ θετικό, όπως θετικό είναι να μην έχει ατρακάριστο. Η σημασία της αγγελίας έχει μεγάλη βαρύτητα και θα πρέπει να γίνεται απλά και χωρίς κόπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης έχει αποδειχτεί πως για τον υποψήφιο αγοραστή παίζει ρόλο αν το όχημα πωλείται από ιδιώτη ή επαγγελματία, οπότε καλό είναι όσοι επιθυμείτε να το πουλήσετε να το κάνετε μόνοι σας εφόσον έχετε το χρόνο και την διάθεση. Για να καταλάβετε πόσο απλό είναι να καταχωρήσει κάποιος την αγγελία του θα πρέπει να επισκεφτείτε μία ιστοσελίδα. Μία από αυτές είναι και το carwall.gr το οποίο προσφέρει σημαντικά στοιχεία για την πώληση ενός μεταχειρισμένου όπως η πιστοποίηση που μπορεί να εκδώσει ο πωλητής.

Για να διαπιστώσετε πόσο εύκολο είναι πατήστε ΕΔΩ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

TIPS για να πιάσετε καλύτερη τιμή:

  • Να βάζετε καλές φωτογραφίες και το αυτοκίνητο να είναι καθαρό
  • Να έχετε service book και τα service να έχουν γίνει σε επίσημους αντιπροσώπους
  • Να δώσετε έμφαση αν το όχημα είναι 1ο χέρι
  • Είναι θετικό στοιχείο αν το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο από την Ελλάδα
  • Ένα όχημα με πολλά αξεσουάρ έχει περισσότερες πιθανότητες να πωληθεί
  • Να είναι ατρακάριστο
  • Τα τονίσετε αν έχετε λίγα χιλιόμετρα
  • Τα ελαστικά να είναι σε καλή κατάσταση
  • Η τιμή να μην είναι εξωπραγματική
  • To χαρτί πιστοποίησης μεταχειρισμένου παίζει σημαντικό ρόλο

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης