Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας.

«Ενόψει της προετοιμασίας των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων του 2018, που θα καταβληθούν ως τις αρχές του επομένου έτους, τονίζεται η διαβεβαίωση του ΥΠΟΙΚ είναι ότι τα τέλη Το κράτος θέλει να μαζέψει 1.1 δις. ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας ό,τι και να γίνει…κυκλοφορίας για τα νεώτερα αυτοκίνητα θα παραμείνουν αμετάβλητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διατήρηση του εσόδου του τακτικού προϋπολογισμού των 1,1 δις ευρώ δεν επιτρέπει μεταβολές, πλην ορισμένων μειώσεων σε παλαιά, μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, για τα οποία η εμπορική αξία έχει μειωθεί δραματικά και αναγκάζει τους ιδιοκτήτες τους να τα διατηρούν σε ακινησία («κατάθεση πινακίδων»). Συνεπώς, η  μείωση στα τέλη για τις πιο πάνω κατηγορίες αναμένεται να ισορροπηθεί από την άρση ακινησιών και όχι από αυξήσεις σε άλλα οχήματα.

Χιλιάδες πινακίδες κυκλοφορίας βρίσκονται

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την ευκαιρία, πρέπει να υπενθυμιστεί ότι δεν είναι απολύτως ορθή η μείωση των τελών κυκλοφορίας που ισχύει για τα παλαιότερα αυτοκίνητα (πχ. για τα προ του 2000), καθώς τα υπέργηρα οχήματα Τα παλαιά ρυπαίνουν αλλά ο κόσμος δεν έχει χρήματα για καινούργιο αυτοκίνητορυπαίνουν κατά πολύ περισσότερο και είναι συνήθως κακά συντηρημένα, άρα και ανασφαλή.

Παντού στην ΕΕ, τα παλαιότερα αυτοκίνητα υπόκεινται σε υψηλότερα τέλη, ώστε να οδηγούνται σταδιακά εκτός κυκλοφορίας. Στη χώρα μας συμβαίνει δυστυχώς το αντίθετο, καθώς η φορολογία χρήσης (τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ) μειώνεται ή και μηδενίζεται με την ηλικία.

Αποτέλεσμα είναι η χώρα να κατακλύζεται από εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά, κυρίως πετρελαιοκίνητα Euro 3 ή και παλαιότερα (ήτοι δεκαετίας και πλέον), που διώχνουν οι ευρωπαϊκές πόλεις και συνήθως πωλούνται ως νεώτερα, με «γυρισμένα χιλιόμετρα», ως «καλά και φθηνά», γεγονός που προφανώς δεν μπορεί να ισχύει».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης