Δρόμοι στην Ελλάδα… μια ιστορία πολύ πονεμένη καθώς για πολλά-πολλά χρόνια λίγα πράγματα έχουνΗ ενέργεια θα αποθηκεύεται τους καλοκαιρινούς μήνες αλλάξει προς το καλύτερο. Οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν, ωστόσο το επαρχιακό δίκτυο παραμένει σε μαρασμό και σε υψηλά επίπεδα επικινδυνότητας.

Τα πράγματα όμως στην Ευρώπη εξελίσσονται και προχωράνε μπροστά, αν και σε αυτόν τον τομέα – της οδοποιίας – είχαμε αρκετά μεγάλη περίοδο στασιμότητας. Τον τελευταίο χρόνο όμως υπάρχει η τάση για ανανέωση της τεχνολογίας στον τομέα και καινούριες ιδέες έχουν βρει εφαρμογή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάπως έτσι κατασκευάστηκε ο δρόμος στο Egletons της Γαλλίας

Καιρός ήταν να προχωρήσει η τεχνολογία στην οδοποιία

Στη Γαλλία λοιπόν η εταιρεία Eurovia, προχώρησε στην κατασκευή του πρώτου δρόμου ο οποίος θα έχει τη Το σύστημα θα είναι αυτόνομο ενεργειακά και φυσικά οικολογικό…δυνατότητα να λιώνει τον πάγο και το χιόνι μέσω θερμαινόμενων σωληνώσεων που θα περνούν κάτω από την άσφαλτο. Ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος το σύστημα θα προσαρμόζεται προκειμένου να ζεστάνει ή να κρυώσει την άσφαλτο με αποτέλεσμα να παραμένει σταθερή η κατάσταση του οδοστρώματος και να μην επηρεάζει την κατάσταση του οχήματος που περνάει από το σημείο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θετικό με το σύστημα της Eurovia είναι ότι θα έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει την ενέργεια που προκαλεί η τριβή των ελαστικών και η θερμοκρασία της ασφάλτου κατά τη διάρκεια των ζεστών μηνών προκειμένου να την διαχέει όταν απαιτείται, δηλαδή κατά τη διάρκεια του χειμώνα όταν υπάρχει πάγος και χιόνι.

Έπειτα λοιπόν από μια περίοδο στασιμότητας, τώρα στην Ευρώπη βλέπουμε τα πράγματα να κινούνται προς μια θετική κατεύθυνση. Δεν θα ήταν πάντως άσχημο να έχουμε μια τέτοια τεχνολογία… για παράδειγμα στην Εγνατία Οδό που τόσο ταλαιπωρείται τον χειμώνα από πάγο και χιόνι…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Mercedes A35 AMG: Μια απόλαυση για μεγάλα παιδιά

Τετρακίνητο SUV ρυμουλκεί νταλίκα στο χιόνι

Πότε έρχεται στην Ελλάδα το SUV της Jaguar με κινητήρα 1.500 κ.εκ.;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης