Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ferrari SF90 Spider είναι ένα ακόμα έργο τέχνης που αποφάσισαν να κατασκευάσουν οι Ιταλοί, να Υπομονή μέχρι την άνοιξη του 2021…προβληματίσουν τον ανταγωνισμό και να το διαθέσουν στην παγκόσμια αγορά από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Η μάρκα που είναι συνώνυμη με την σχεδίαση και τις επιδόσεις δε θα μπορούσε να μην προσφέρει απλόχερα όλη την τεχνογνωσία στο νέο της δημιούργημα το οποίο θα απολαμβάνουν όσοι τυχεροί θα βρίσκονται πίσω από το τιμόνι της.

Θεέ μου! Τι γραμμές...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιδόσεις.. φωτιά

Και επειδή όταν λέμε το όνομα Ferrari φανταζόμαστε γκάζια και επιδόσεις, οι αριθμοί δεν χωρούν Επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 δευτ. και τελική 340 χλμ./ώρααμφισβήτηση και ιδίως όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα παραχθεί «μαζικά».

Να σημειώσουμε πως την κίνηση δίνει ένα V8 κινητήρας bi-turbo χωρητικότητας 4.0 λίτρων (ή 3.990 κ.εκ. αν προτιμάτε) και τρεις (!) ηλεκτροκινητήρες. Μάλιστα η SF90 έχει τη δυνατότητα να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα με ανώτατη ταχύτητα (μόνο με ρεύμα) τα 135 χλμ./ώρα.

Η συνολική ισχύς φτάνει τους 1.000 ίππους που προκαλούν ζαλάδα. Με βάρος 1.670 κιλά (άδειο, χωρίς υγρά και επιβάτες), το ιταλικό super car επιτυγχάνει το γνωστό 0-100χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ενώ σε 7 δευτερόλεπτα έχει αγγίξει τα 200χλμ./ώρα. νούμερα πολύ ψηλά, όπως και η τελική ταχύτητα που φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.

Κάθεσαι πίσω από το τιμόνι και ετοιμάζεσαι για... απογίωση

Φρένα… δαγκάνες

Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο σημαντικό ρόλο παίζει και το σύστημα πέδησης. Έτσι και σύμφωνα με τους Ιταλούς, Ένα super car δεν επιταχύνει μόνο αλλά και φρενάρει!η επιβράδυνση από τα 100 χλμ./ώρα σε στάση απαιτούν φρενάρισμα 29,5 μέτρων. Για να γίνει αυτό λειτουργούν στο… κόκκινο τα φρένα με τους τεράστιους δίσκους των 398 και 360 χλστ. που έχουν τοποθετηθεί εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 
Σίγουρα θα θέλαμε να δούμε και τι νούμερα «γράφει» η Ferrari SF90 Spider σε διάφορες πίστες, πόσο δε στο θρυλικό Nürburgring. Προς το παρόν το ιταλικό εργοστάσιο έκανε γνωστό πως στην ιδιοκτήτη πίστα που έχει στο Fiorano το νέο της υπερόπλο κατάφερε να «γυρίσει» σε χρόνο, 1 λεπτό και 19,5 δευτερόλεπτα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η νέα Ferrari SF90 Stradale είναι όνειρο θερινής νυκτός

Η Ferrari των 1.000 ίππων στα χέρια του Stig

 

Η Ferrari γνωρίζει καλά τη συνταγή της επιτυχίας...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης