Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς αλλά όπως αποδεικνύεται όλα τα
Αν δεν υπάρξει παράταση στην απόσυρση τότε θα ισχύουν τα… αποσυρόχαρτα μόνο για όσα αυτοκίνητα έχουν εκτελωνιστεί μέχρι το τέλος του 2015υπόλοιπα έχουν… παγώσει. Τρανταχτό παράδειγμα, η αγορά του αυτοκινήτου που τείνει να καταρρεύσει καθώς ουδείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται γι’ αυτή αλλά και τους 60.000 εργαζομένους.

Λεφτά έχουν, ίσως να σκέφτονται όσοι αποφασίζουν και διατάσσουν, αλλά προφανώς βλέπουν το δέντρο και δεν βλέπουν το δάσος. Γιατί λεφτά μπορεί να έχουν οι επιχειρηματίες (όχι… όλοι) αλλά λεφτά για να πληρωθούν οι χιλιάδες εργαζόμενοι μάλλον δεν θα υπάρχουν όπως πάει η κατάσταση. 

Χιλιάδες αυτοκίνητα παραμένουν στα logistics δημιουργώντας τεράστια προβλήματα....

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαχαιριά στην πραγματική οικονομία
Για να καταλάβετε πόσο στον… κόσμο τους είναι αυτοί που κάθε 1η του μήνα παίρνουν το μισθό τους από το Δημόσιο, θα αναφερθώ στο θέμα της απόσυρσης αυτοκινήτων. Ένα μέτρο που έχει αποδείξει Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την πραγματική οικονομία αλλά και το πως θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι…ότι βοηθά με κάποιο τρόπο την αγορά να κρατιέται στα πόδια της. Το μέτρο και το αν θα υπάρξει παράταση συζητιέται εδώ και μήνες, προκειμένου οι υποψήφιοι πελάτες να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο αλλά και να αποσυρθούν οχήματα παλαιάς τεχνολογίας που μολύνουν σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον.

Την ώρα λοιπόν που οι συζητήσεις διαδέχονται η μία την άλλη και κανείς δεν ενημερώνει για το τι συμβαίνει ή τι θα ισχύσει, στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αγορά – οικονομία τα προβλήματα διογκώνονται. Ήδη υπολογίζεται πως 3.000 – 4.000 αυτοκίνητα βρίσκονται στον αέρα καθώς εταιρείες και πελάτες περιμένουν να μάθουν για την απόσυρση και αν θα πάρει παράταση…

Οι συνέπειες φαίνονται στην αγορά η οποία έχει… παγώσει. Την ίδια ώρα τα έξοδα (φως, νερό, τηλέφωνα, ενοίκια, μισθοί κ.λπ.) για όλες τις αντιπροσωπείες τρέχουν, τα αυτοκίνητα παραμένουν στα logistics, οι πελάτες δεν μπορούν να πάρουν το καινούργιο τους αυτοκίνητο και οι εταιρείες δεν μπορούν να παραδώσουν. Κοινώς επικρατεί ένα… χάος!

Η χαρά απόκτησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει μετατραπεί σε αγανάκτηση...

Ποιος θα πληρώσει την… καμπάνα;
Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλύσουμε τις συνέπειες της μη παράτασης του μέτρου Αντί να βγει κάποιος και να ενημερώσει τον κόσμο τι θα ισχύσει κρύβονται σαν τις στρουθοκάμηλους… Καλύτερα να πάνε να πλέξουν πουλόβερ…. καθώς το κόστος των αποσύρσεων δεν μπορεί να καλυφτεί από τον έμπορο. Αναφερόμαστε σε ποσά που ξεκινούν από τα 600-700 ευρώ και ξεπερνούν ακόμα και τα 2.000 ευρώ. Πολύ απλά ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι θα συμβεί όταν θα ζητηθούν  από τον πελάτη 2.000 ευρώ παραπάνω προκειμένου να του παραδοθεί το αυτοκίνητο, ο οποίος στην τελική μπορεί ακόμα και να ακυρώσει την παραγγελία.

Με λίγα λόγια το φταίξιμο των υπευθύνων στα αρμόδια υπουργεία θα μεταφερθεί στον υπάλληλο της κάθε αντιπροσωπείας που θα πρέπει με τη σειρά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της… Κυβέρνησης.

Στελέχη της αγοράς μιλούν για… επικίνδυνους ανθρώπους που δεν λαμβάνουν αποφάσεις αλλά και δεν ενημερώνουν για να ξέρουν τι θα ισχύει και τι όχι. Οι τελευταίες πάντως εξελίξεις έχουν να κάνουν με ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης και παράτασης που τελικά δεν θα δοθεί… Μία τέτοια κίνηση απεύχονται τόσο οι επαγγελματίες του κλάδου όσο και οι πελάτες που έχουν παραγγείλει αυτοκίνητο καθώς θεωρείται σίγουρο πως θα δημιουργηθεί τεράστια αναστάτωση…

Τα αυτοκίνητα έχουν αποσυρθεί, αλλά τα χαρτιά μάλλον δεν θα έχουν καμία ισχύ όπως φαίνεται...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης