Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Γιάνης (με ένα “ν” όπως είναι και η επιθυμία του) Βαρουφάκης, έχει καταφέρει να κλέψει την παράσταση τις τελευταίες ημέρες, αφότου ανέλαβε ως ο νέος υπουργός Οικονομικών. Λογικό είναι άλλωστε, καθώς η θέση που έχει τοποθετηθεί είναι η πιο… καυτή της Κυβέρνησης. Πολλά γράφτηκαν για την περιβόητη δήλωση με τα Porsche Cayenne, ακόμα περισσότερα μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Eurogroup Γέρουν Ντάισελμπλουμ.


Ρετρό… εργαλείο η Yamaha του υπουργού

Ωστόσο ένα ακόμα θέμα που είναι σίγουρο ότι θα απασχολήσει την κοινή γνώμη αλλά και στο οποίο θα πρέπει να δώσουμε έμφαση, όσο κι αν σε κάποιους ακούγεται περίεργο, είναι στον τρόπο που έχει επιλέξει για να μετακινείται. Όπως πολλοί είδαν, ο Γιάνης Βαρουφάκης χρησιμοποιεί μια μοτοσικλέτα υψηλού κυβισμού, με την οποία μάλιστα έκανε την εμφάνισή του την Παρασκευή στο Μέγαρο Μαξίμου.

Πρόκειται για μια Yamaha 1.300 XJR μοντέλο 2010 και έπειτα, καθώς όπως διακρίνεται εφοδιάζεται με αναρτήσεις της Ohlins (οι χρυσές που φαίνονται). Η συγκεκριμένη κινείται από ένα μηχανικό σύνολο 1.251 κ.εκ. (ούτε… αυτοκίνητο να ήταν) που αποδίδει 97 ίππους και έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
Η Yamaha FJR 1.300 (του 2007 για παράδειγμα) εφοδιάζεται με κινητήρα 1.251 κ.εκ. και μπορεί να αγγίξει σε τελική τα 240 χλμ./ώρα...
Μηχανή όπως ένα αυτοκίνητο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην εποχή της, το κόστος αγοράς κυμαινόταν κοντά στα 10.000 ευρώ, ενώ σήμερα σαν μεταχειρισμένη (σε καλή κατάσταση) κοστίζει γύρω στα 5.000 ευρώ. Η νέα γενιά πωλείται λίγο πάνω από τα 10.000 ευρώ, όσο δηλαδή ένα αυτοκίνητο, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις εφοδιάζεται και με μικρότερο σε χωρητικότητα κινητήρα, καταναλώνοντας και λιγότερη βενζίνη.

Ως γνήσιος μηχανόβιος ο υπουργός πρέπει να σκεφτεί σοβαρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αναβάτες, οι οποίοι τον περασμένο Οκτώβρη κατέθεσαν και ψήφισμα στη Βουλή Από την εμφάνιση του Γιάνη Βαρουφάκη θα πρέπει να κρατήσουμε και την εικόνα της έμφασης που δίνει στην ασφάλειά του, καθώς η χρήση κράνους μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί. Ωστόσο, το κράνος είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλά χρόνια τώρα όλους τους αναβάτες, οι οποίοι και επίσημα έχουν ζητήσει από την Κυβέρνηση να μειωθεί ο ΦΠΑ στο συγκεκριμένο είδος, για να μπορεί να είναι προσιτό στην αγορά του.

Ο υπουργός πάντως, γνωρίζοντας τις ανάγκες των αναβατών, μπορεί στο μέλλον να σκεφτεί να δει και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι… μηχανόβιοι με άλλο μάτι. Για να δούμε αν θα κάνει το ίδιο και με τα αυτοκίνητα που πλήττονται από την υψηλή φορολογία.


Η εμφάνιση του υπουργού με μοτοσικλέτα προκάλεσε ποικίλα σχόλια, που πρέπει να τα δούμε με θετικό μάτι προκειμένου να λυθούν τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αναβάτες αλλά και οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης