Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό οδηγών θεωρεί πως η αλλαγή των ελαστικών δεν πρέπει να γίνεται το καλοκαίρι γιατί τα ελαστικά «σκάνε» και δεν αξίζει να προβούμε σε αυτή την κίνηση. Η θεωρία είναι σωστή ή λάθος;

O έλεγχος των ελαστικών πρέπει να γίνεται κάθε δύο εβδομάδες και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου και όχι του ελαστικού...

Δεν υπάρχει κατάλληλη εποχή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν υπάρχει σωστή και λάθος εποχή για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ελαστικών.

Και αυτό για έναν απλό λόγο, που έχει να κάνει με την καλή κατάσταση των ελαστικών και την πρόσφυση που πρέπει να έχουν με το οδόστρωμα. Αυτό που πρέπει κάθε οδηγός να έχει στο μυαλό του είναι η σωστή λειτουργία τους που για να επιτευχθεί δεν θα πρέπει να είναι… φθαρμένα.

Με ένα καινούργιο ελαστικό αυξάνεται θεαμτικά η πρόσφυση με το οδόστρωμα...

Οι ψηλές θερμορασίες επηρεάζουν την απόδοσηγ

Με λίγα λόγια, αν μέσα στο καλοκαίρι κινηθούμε με φθαρμένα ελαστικά είναι αυτονόητο πως οι πιθανότητες Αν έχουν φθαρεί τα ελαστικά τα… αλλάζειςκινδύνου αυξάνονται.

Άλλωστε, η άμμος, το αλάτι, η σκόνη και φυσικά οι ψηλές θερμοκρασίες του οδοστρώματος, αναγκάζουν τα ελαστικά να δουλεύουν εντατικά.

Ένα παλαιό ελαστικό δεν θα μπορεί να αποδώσει σωστά, σε αντίθεση με ένα ελαστικό που το βάθος πέλματος του είναι μικρότερο από 1,6 χιλιοστά.

Αυτή η εικόνα είναι πλήρως κατατοπιστική για το πώς λειτουργεί ένα καινούργιο και ένα φθαρμένο ελαστικό. Ένα καινούργιο ελαστικό (συγκεκριμένων διαστάσεων και κατηγορίας) μπορεί να αποβάλλει 10,7 λίτρα νερού το δευτερόλεπτο, ένα ελαστικό που έχει μισοφαγωμένη γόμα 4,5 λίτρα και ένα φθαρμένο που χρειάζεται αντικατάσταση μόλις 1,9 λίτρα!

Έλεγχος κάθε 2 εβδομάδες

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως οι μεγάλοι κατασκευαστές ελαστικών προτρέπουν να ελέγχουμε Οι ειδικοί προτείνουν να ελέγχουμε τις οδηγίες του κατασκευστή του αυτοκινήτου…τουλάχιστον κάθε 2 εβδομάδες την πίεση του ελαστικού.

Χαρακτηριστική επίσης η προτροπή και συμβουλή της Continental που τονίζει πως θα πρέπει να δίνουμε βαρύτητα στις οδηγίες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου και όχι του ελαστικού.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προχωρούμε σε αντικατάσταση όταν το βάθος πέλματος είναι μικρότερο από 1,6 χιλιοστά, είτε έχουμε χειμώνα είτε… καλοκαίρι.

 

Όταν το βάθος πέλματος είναι μικρότερο από 1,6 χιλιοστά τα ελαστικά χρειάζονται αντικατάσταση είτε εχουμε καλοκαίρι είτε... χειμώνα!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης