Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλό καλοκαίρι! 1η του μήνα σήμερα, 1η Ιουνίου και με όσα ακούμε σχετικά με την φορολογία και τα Το καλοκαίρι έφτασε και είπαμε να το… γιορτάσουμε! Στην Ελλάδα ζούμε ρε γαμώτο!όσα έρχονται μας πιάνει πανικός. Στην Ελλάδα όμως το καλοκαίρι είναι αυτό που μας αλλάζει τη διάθεση και πρέπει όλοι μαζί να παλέψουμε για να πάμε μπροστά.

Επειδή είμαστε αισιόδοξοι, είπαμε με το… καλημέρα και την πρωτομηνιά να μπούμε απευθείας στο κλίμα του καλοκαιριού. Έτσι λοιπόν, με το απόλυτο καλοκαιρινό όχημα στα χέρια μας, ένα Nissan Navara κάναμε κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Χρησιμοποιήσαμε το ιαπωνικό μοντέλο ως όχημα ελευθέρου χρόνου και όχι ως… αγροτικό ή επαγγελματικό. Η απόφαση ήταν να περάσουμε μία ημέρα διαφορετική από τις άλλες, γεμάτη και μακριά από την καθημερινότητα.

Πρωινό εγερτήριο για να φτάσουμε στην ώρα μας στην Ραφήνα.... Το πλοίο αναχωρεί στις 7:25 π.μ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύο ώρες Ραφήνα – Άνδρος…
Δεν πέρασε πολύ ώρα για να πέσει στο τραπέζι η επιλογή της Άνδρου. Μόλις δύο ώρες από την
Ραφήνα, με φοβερές παραλίες και καλό φαγητό. Χωρίς δεύτερη σκέψη εκδώσαμε τα εισιτήρια από την Fast Ferries, που χειμώνα-καλοκαίρι εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο (ταξιδεύει εκτός από την Άνδρο, σε Τήνο, Μύκονο και Νάξο) και λίγο μετά τις 7 το πρωί ήμασταν στο λιμάνι.

Αφήσαμε το Navara στο πάρκινγκ του πλοίου, ανεβήκαμε στο σαλόνι με τις κυλιόμενες σκάλες και απολαύσαμε την διαδρομή. Τα 4-5 μποφόρ έδειχναν… παιχνιδάκι για το «Άνδρος» που μας μετέφερε άνετα στον προορισμό μας.

Στην Άνδρο ταξιδέψαμε με πλοίο της Fast Ferries...

Στις βόρειες παραλίες…
Φτάνουμε στην Άνδρο, κατεβαίνουμε και βουρ… για την πρώτη παραλία. Ξεκινάμε για Άχλα, μία Όταν δεν έχει αέρηδες οι βόρειες παραλίες της Άνδρου είναι μοναδικές… παραλία που βρίσκεται στην βόρεια πλευρά του νησιού που όταν δεν την «χτυπούν» οι αέρηδες είναι πραγματικά το κάτι άλλο.

Από το λιμάνι του Γαυρίου, πάμε προς Μπατσί και «κόβουμε» το νησί στη μέση για να βρεθούμε στην βόρεια πλευρά. Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά όμως η εικόνα μας αποζημιώνει με το παραπάνω. Μετά από 40 περίπου λεπτά φτάνουμε στην διασταύρωση που οδηγεί στην μαγευτική παραλία.

Το ταξίδι ξεκινά και η Ραφήνα σιγά σιγά απομακρύνεται...
Ο χάρτης της Άνδρου και οι παραλίες που επισκεφτήκαμε...

Γαλαζοπράσινα νερά!
Ξέρουμε πως έχουμε να καλύψουμε 8 περίπου χιλιόμετρα σκληροτράχηλου εδάφους, όμως το Nissan Για να φτάσεις σε καλές παραλίες της Άνδρου πρέπει να έχεις 4×4… Navara δείχνει πως δεν μασά από τέτοια. Περνά με άνεση από όλα τα σημεία που με οποιοδήποτε άλλο όχημα θα το σκεφτόμασταν σοβαρά.

Φτάνουμε και η εικόνα με τα γαλαζοπράσινα νερά γεμίζει το μάτι. Τραβάμε τις απαραίτητες φωτογραφίες αλλά η πρόσβαση στην παραλία με το ιαπωνικό pick up δεν είναι αυτή που περιμέναμε και αποχωρούμε με προορισμό την παραλία της Βόρης.

Μετά από 8 σχεδόν χιλιόμετρα σκληροτράχηλου εδάφους φτάνουμε στα Άχλα. Η εικόνα μας δικαιώνει για την ταλαιπωρία...

Με το αυτοκίνητο στην παραλία!
Άλλη μία εκπληκτική παραλία που για να φτάσεις πρέπει να καλύψεις χωμάτινη διαδρομή. Πιο βατή συγκριτικά με τα Άχλα όμως με το Navara νοιώθουμε άνετα και απολαμβάνουμε τη διαδρομή αντί να κουραζόμαστε. Τα κρυστάλλινα νερά που βλέπουμε μας μαγεύουν. Γυρίζουμε το διακόπτη του Navara στην τετρακίνηση και κάνουμε την απαραίτητη φωτογράφηση στην παραλία.

Δεν περνά πολύ ώρα για να κάνουμε την πρώτη βουτιά σε μία θάλασσα που θες να την… πιεις. Αρχικά τα νερά είναι κρύα (παγωμένα θα λέγαμε), η προσαρμογή όμως είναι γρήγορη και το πρόβλημα εμφανίζεται πέντε λεπτά αργότερα, γιατί δεν θες να βγεις!!!

Με ένα Navara μπορείς να κάνεις μπάνιο παρέα με το ίδιο το αυτοκίνητο! (φωτογραφία από την Βόρη)

Επιστροφή…
Ο χρόνος όμως περνά και η ώρα της επιστροφής φτάνει. Μαζεύουμε τα.. μπογαλάκια μας και Ακόμα και αυθημερόν μπορείς να πας στην Άνδρο από Αθήνα, να κάνεις το μπάνιο σου και να επιστρέψεις! κατευθυνόμαστε στο Γαύριο όπου καθόμαστε για να γευματίσουμε και να απολαύσουμε τη θέα. Αγοράζουμε αμυγδαλωτά και περιμένουμε να φτάσει το πλοίο «Άνδρος» για να επιστρέψουμε στην Αθήνα. Δεν έχουμε καθόλου άγχος για το πότε φτάνει στο νησί καθώς παρακολουθούμε τη διαδρομή του από την ιστοσελίδα marine traffic (σελίδα που βλέπεις τα πλοία που βρίσκονται).

Το κόκκινο εντυπωσιακό πλοίο εμφανίζεται για να δέσει λίγα λεπτά αργότερα. Μπαίνουμε στο «Άνδρος» και αυτή τη φορά καθόμαστε στη «γέφυρα» για ξενάγηση (αναλυτικό δημοσίευμα θα κάνουμε σε άλλο άρθρο) από τον καπετάνιο Μιχάλη Παναγιωτάκη. Η ώρα περνά γρήγορα, το λιμάνι της Ραφήνας εμφανίζεται μπροστά μας και δυστυχώς μία γεμάτη μέρα φτάνει στο τέλος της.

Αυθημερόν μπάνιο στην Άνδρο με Nissan Navara αποδείχτηκε τέλεια επιλογή… Μας βόλεψε και το ωράριο της Fast Ferries που μας έβαλε σε σκέψη να σκεφτούμε τον επόμενο προορισμό!

Το πλοίο ετοιμάζεται να δέσει στο λιμάνι του Γαυρίου στην Άνδρο...
Το Nissan Navara στην Άνδρο...
Με ένα τόσο δυνατό όχημα μόνο πλοίο δεν τραβάς....
Για να βρεθείς στις παραλίες Άχλα - Βόρη θα πρέπει να γράψεις αρκετά χιλιόμετρα...
Μη σας φαντάζει απίστευτη η εικόνα. Είναι από την Άνδρο και όχι από κάποιο ορεινό μέρος της Ηπειρωτικής Ελλάδας...
Achla Beach...

Όλα γίνονται δρόμος για το ιαπωνικό pick up...
Να πάω για βουτιά;
Το Navara είναι δανικό για να κάνεις τα πάντα. Ακόμα και να σκαρφαλώσεις πάνω του και να βγεις φωτογραφίες...
Παραλία Άχλα...
Όταν δεν εμπλέκεις την τετρακίνηση οι πίσω τροχοί σπινάρουν...
Με το κατάλληλο όχημα φτάνεις εκεί που οι άλλοι δεν μπορούν!
Βέβαια για να φτάσεις μέχρι τέρμα ο δρόμος που θα πρέπει να καλύψεις δεν είναι και ο καλύτερος...
Φεύγουμε από τα Άχλα...
Το σκληροτράχηλο έδαφος δεν δείχνει ικανό να φοβήσει τον οδηγό του Navara...
Τα χρώματα είναι εντυπωσιακά...
Αυτά που μπορείς να ανακαλύψεις πολλές φορές δεν περιγράφονται ούτε με λόγια ούτε με εικόνες...
Πολλά τα χιλιόμετρα εκτός δρόμου...
Αιγαίο...
Το μοναστήρι του Αγ. Μαμα λίγο πριν τα Άχλα...
Δεν μασάμε πουθενά...
Αφήνουμε το δρόμο για Άχλα, βγαίνουμε και πάλι στον κανονικό δρόμο και πάμε για Βόρη...
Στην Άνδρο τα ζώα είναι ελέυθερα... Γι' αυτό θέλει προσοχή στην οδήγηση...
Παλαιά και νέα γενιά Nissan Navara στη μέση του πουθενά...
Είπαμε τα ζώα είναι παντού! Εδώ... κόβουν βόλτες στην Βόρη!
Άλλη μία εκπληκτική παραλία της Άνδρου είναι αυτή της Βόρης!
Αφού φτάσαμε θέλουμε να την ανακαλύψουμε....
Μαζί ανακαλύπτουεμ και τις ικανότητες της νέας γενιάς του Nissan Navara...
Όταν λέμε δεν μασάει δεν το λέμε τυχαία...

Να το βάλουμε στο νερό ή όχι;
Αμάσητο εργαλείο...
Ευκαιρία για την πρώτη καλοκαιρινή βουτιά σε μία απίστευτη θάλασσα...
Και να μην έχεις πετσέτα δεν πειράζει. Ηλιοθεραπεία στην καρότσα!
Φεύγουμε από την Βόρη και συναντούμε και άλλο Navara, παλαιότερης γενιάς!
Και... γαϊδούρια συναντήσαμε. Φυσικά δεν μασήσαμε. 160 άλογα είχαμε στο πόδι μας...
Αλλαγή σκηνικού...
Τα γραφικά εκκλησάκια βρίσκονται παντού...
Χώμα παντού...
Υπερήφανος χορηγός - Υπερήφανος οδηγός!!!!
Το πλοίο έρχεται. Καιρός να επιστρέψουμε!
Το 'Άνδρος' δένει στο λιμάνι του Γαυρίου...
Το Navara μπαίνει στο πλοίο και παίρνει θέση...
Γαύριο - Άνδρος....
Ο Μιχάλης Παναγιωτάκης είναι ο καπετάνιος του πλοίου 'Άνδρος' που καθημερινά καλύπτει το δρομολόγιο Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος...
Ο ήλιος αρχίζει να δύει και σιγά σιγά φτάνουμε στην Ραφήνα...