Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το θέμα συζήτησης των τελευταίων εβδομάδων ή και μηνών σε ευρωπαϊκό επίπεδο αφορά τις σχέσεις Ελλάδας – Γερμανίας και κυρίως σε πολιτικό επίπεδο. Βλέπουμε ξεκάθαρα πως οι δύο πλευρές δεν συμφωνούν σε πολλά θέματα πολιτικού επιπέδου, αλλά όπως αποδεικνύεται δεν συμβαίνει το ίδιο και Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία σχεδόν 1 στους 3 Έλληνες αγοράζει γερμανικό αυτοκίνητο με τις συνεργασίες των δύο χωρών σε εμπορικό επίπεδο.

Θα αναφερθούμε στον κλάδο του αυτοκινήτου, που θεωρείται πολύ σημαντικός για την καθημερινότητα του πολίτη. Η επιλογή της αγοράς ενός αυτοκινήτου γίνεται με σημαντικά κριτήρια και αυτό έχει να κάνει και με το τελικό ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει ο αγοραστής. Με λίγα λόγια όταν πληρώνεις χρήματα, από 10.000 ευρώ μέχρι μερικές δεκάδες χιλιάδες, σίγουρα θα πρέπει να το σκεφτείς καλύτερα για να αποκτήσεις όχι μόνο αυτό που σε ικανοποιεί αλλά και αυτό που θα σε βγάλει… ασπροπρόσωπο.

Η Toyota ήταν το 2014 η Νο1 εταιρεία σε πωλήσεις στην Ελλάδα...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πολιτική δεν επηρεάζει την επιλογή αυτοκινήτου
Η ανάλυση των αριθμών όσον αφορά τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, μας δίνει ένα ασφαλές συμπέρασμα για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Όπως αποδεικνύεται η… κόντρα Ελλάδας – Γερμανίας σε πολιτικό επίπεδο δεν επηρεάζει την απόφαση του πρώτου όταν αυτός αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) για το 2014, οι συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων στην χώρα μας άγγιξαν τις 71.218 μονάδες. Σαράντα μάρκες κατάφεραν να διαθέσουν αυτοκίνητα της γκάμα τους στην ελληνική αγορά προερχόμενα από 11 χώρες του κόσμου, ωστόσο το αποτέλεσμα έδειξε πως οι Έλληνες έχουν ιδιαίτερη προτίμηση στα γερμανικά. Η ανάλυση που κάναμε έδειξε πως το 30.07% επιλέγει γερμανικό αυτοκίνητο χωρίς σε αυτό το ποσοστό να συμπεριλαμβάνονται εταιρείες όπως η Skoda ή η Mini, που ναι μεν βρίσκονται κάτω από ομπρέλες γερμανικών κολοσσών, αλλά η καταγωγή τους είναι από άλλες χώρες.

Η VW είναι η Νο1 σε πωλήσεις γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων στην Ελλάδα...

Ιαπωνία και Γαλλία στο… βάθρο
Δεύτερη χώρα σε προτίμηση είναι η Ιαπωνία με 25.68% ενώ την τρίτη θέση της σχετικής λίστας καταλαμβάνει η Γαλλία με 11.78%. Ακολουθούν Ιταλία, Κορέα, Αμερική, Τσεχία, Ισπανία Σουηδία, Μεγάλη Βρετανία και Κίνα. Σε γενικές γραμμές 1 στα 2 αυτοκίνητα που πωλούνται προέρχονται από εταιρείες που εδρεύουν είτε στην Γερμανία είτε στην Ιαπωνία.

Ευχόμαστε κάποτε να δούμε και την… Ελλάδα στην σχετική αυτή λίστα.

 ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2014 ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΠΡΟΈΛΕΥΣΗΣ
 Α/Α
Χώρα προέλευσης
 Πωλήσεις
 Ποσοστό 
 1.  Γερμανία 21.416  30.07%
 2.  Ιαπωνία 18.289  25.68%
 3.  Γαλλία 8.387  11.78%
 4.  Ιταλία 5.256  7.38%
 5.  Κορέα 5.161  7.25%
 6.  Αμερική 4.443  6.24%
 7.  Τσεχία 3.309  4.65%
 8.  Ισπανία 2.041  2.87%
 9.  Σουηδία 1.832  2.57%
 10.  Μ. Βρετανία 1.083  1.52%
 11.  Κίνα 1  0%

 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑ ΠΡΟΈΛΕΥΣΗΣ
Χώρα
Εταιρεία
Εταιρεία
Εταιρεία Εταιρεία Εταιρεία Εταιρεία Εταιρεία Εταιρεία Εταιρεία
Γερμανία VW Opel  Mercedes BMW Audi Smart Porsche    
Ιαπωνία Toyota Nissan Suzuki Honda Mitsubishi Subaru Lexus Mazda Daihatsu
Γαλλία Citroen Renault Peugeot Dacia          
Ιταλία Fiat Alfa Romeo Lancia Abarth Mobitecno Maserati      
Κορέα Hyundai Kia              
Αμερική Ford Chevrolet Jeep            
Τσεχία Skoda              
Ισπανία Seat              
Σουηδία Volvo              
Μ. Βρετανία
Mini Land Rover Aston Martin Jaguar Bentley        
Κίνα Changan              

Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην ελληνική αγορά
Η γερμανική Opel βρίσκεται στην 3η θέση στις προτιμήσεις των Ελλήnων καταναλωτών...
Ιταλικά αυτοκίνητα επιλέγουν 7 στους 100 Έλληνες...
Τα αυτοκίνητα από την Κορέα έχουν κερδίσει τους Έλληνες καταναλωτές σε ποσοστό 7.25%
Η Ford παίζει το παιχνίδι της Αμερικής με ποσοστό στην Ελλάδα 6.24%

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης