Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο τρόπος οδήγησης, οι καιρικές συνθήκες, το οδόστρωμα κ.ά. παίζουν σημαντικό ρόλο στην πίεση που πρέπει να έχουν τα ελαστικά σε ένα αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για τα ελαστικά με τα οποία Η πίεση είναι πολύ σημαντική για να αποδίδουν σωστα τα ελαστικάεφοδιάζονται τα μονοθέσια της Formula 1.

Στον μαγικό κόσμο της F1 οι ειδικοί επιλέγουν τον κατάλληλο τύπο ελαστικών, που όμως θα πρέπει να έχουν την κατάλληλη πίεση και την ανάλογη γωνία κάμπερ.

Αυτό πρέπει να γίνει διότι οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στη διάρκεια ενός αγώνα είναι υψηλές ενώ θα πρέπει να αποδίδουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτές είναι οι ρυθμίσεις στα ελαστικά των μονοθεσίων που θα τρλεξουν στο γκραν πρι της Ιαπωνίας

Πίεση και γωνία κάμπερ
Για παράδειγμα στον ερχόμενο αγώνα της Ιαπωνίας, οι υπεύθυνοι της Pirelli στα ελαστικά σλικ που θα φορούν τα μονοθέσια, θα έχουν ρυθμίσει την πίεση στα 22.5 bar στα εμπρός ελαστικά και 20.5 στα πίσω (πιέσεις κατά τη διάρκεια της εκκίνησης).

Από εκεί και πέρα η γωνία κάμπερ θα είναι -3.00° (εμπρός) και 1.75° (πίσω), προκειμένου να αποδίδει καλύτερα το μονοθέσιο και να μην υπάρχουν φθορές.

Οι άνθρωποι της Pirelli εργάζονται πυρετωδώς πάνω στα ελαστικά έτσι ώστε να μπορούν να αποδίδουν στα μέγιστα κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες...
Τα ελαστικά στους αγώνες της Formula 1 δέχονται τρομακτικές πιέσεις...
Ανάλογα με τον αγώνα, τις καιρικές συνθήκες και το οδόστρωμα γίνεται και η σωστή επιλογή ελαστικού, πιέσεων γωνίας κάμπερ κ.λπ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης