Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καταναλωτικές συνήθεις του έλληνα έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια και ιδίως αυτά της κρίσης. Από τη μία όλη η αγορά «κατέβηκε» κατηγορία, από την άλλη η ζήτηση για οχήματα ελευθέρου χρόνου δημιούργησε μία άλλη τάση.

Νο1 το Audi A3

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Audi το μοντέλο που το 2019 έκανε θραύση και άγγιξε το 28,5% ήταν το A3, το οποίο φέτος άλλαξε γενιά Τα SUV της Audi έδειξαν πως έχουν μεγάλη δυναμική…και σε λίγες εβδομάδες θα βρίσκεται σε όλες τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα.

Ακολούθησε με 25% μερίδιο το Q2, κάτι που δείχνει και την τάση για SUV και μάλιστα της μικρής κατηγορίας, ενώ πολύ δυναμικά τα πήγε και το Q3 το οποίο απέσπασε μερίδιο 23,5% στο σύνολο των πωλήσεων της μάρκας στην Ελλάδα.

Το τέταρτο μοντέλο ήταν το Audi A1 με 15,4%. Το υπόλοιπο ποσοστό μοιράστηκαν τα άλλα μοντέλα της μάρκας.

 

To A3 ήταν το πιο... μοσχοπουλημένο Audi της περασμένης χρονιάς

 

Νο2 σε πωλήσεις Audi το 2019 ήταν το Q2

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης