Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη δική του πρόταση προς την Κυβέρνηση για πιο δίκαιο τρόπο πληρωμής τελών κυκλοφορίας κάνει ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκίνητων Ελλάδος (ΣΤΕΕΑΕ) την οποία
Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 2.300 επιχειρήσεις με 30.000 εργαζομένους και στόλο 160.000 αυτοκίνητα…κατέθεσε στον υπουργό Τρύφωνα Αλεξιάδη.

Συγκεκριμένα η πρόταση του συνδέσμου προβλέπει όλα τα οχήματα χωρίς καμία εξαίρεση να καταβάλουν ένα ετήσιο Ελάχιστο Τέλος Κυκλοφορίας (Ε.Τ.Κ), ανάλογα με τον τύπο οχήματος (ΕΙΧ, ΕΔΧ, Φορτηγά ΙΧ-ΔΧ κ.α.) Ενδεικτικά το Ε.Τ.Κ θα κυμαίνεται από 10€ το έτος για ένα επιβατικό Ι.Χ έως 50€ για φορτηγά Ι.Χ- Δ.Χ και λεωφορεία. Αντισταθμιστικά το υπολειπόμενο ποσό θα μπορεί να καλυφθεί μέσω μιας μικρής  αύξησης η οποία θα ενσωματωθεί στην τιμή του καυσίμου.« Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας η προτεινομένη  αύξηση θα είναι της τάξης των 0.06 – 0.09€/ λίτρο».


Στην Ελλάδα πολλά είναι τα αυτοκίνητα που δεν χρησιμοποιούνται όλες τις μέρες του έτους...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δίκαιη πρόταση…
Μέσω της επιστολής του προς τον Υπουργό ο πρόεδρος του ΣΤΕΕΑΕ κος. Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε ότι τα ακόλουθα. «Η εφαρμογή της πρότασης μας εξασφαλίζει μια πιο δίκαιη κατανομή του Πρόταση για να σταματήσει η τάση με τις κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων κόστους των τελών κυκλοφορίας. Αφενός, οι ιδιοκτήτες που κινούν ελάχιστα τα οχήματά τους  και που με το ισχύον καθεστώς ήταν αδικημένοι θα καταβάλλουν ένα μικρό ποσό σαν αντίτιμο για το χώρο που καταλαμβάνουν στο οδόστρωμα, αφετέρου όσοι κάνουν μεγαλύτερη χρήση του οχήματός τους που αυτό συνεπάγεται αυξημένους ρύπους και χρήση των σχετικών υποδομών, θα κληθούν να σηκώσουν  μεγαλύτερο βάρος.

Κυρίως όμως, θα μειωθούν κατακόρυφα  οι καταθέσεις  πινακίδων, πάγια τακτική τα τελευταία χρόνια, και άρα θα αυξηθούν τα κρατικά έσοδα αφού οι ιδιοκτήτες των οχημάτων  δεν  θα κληθούν  να  πληρώσουν   το ποσό των υπέρογκων για τα σημερινά δεδομένα τελών κυκλοφορίας. Επιπλέον το κράτος θα ωφεληθεί και από την αύξηση των εσόδων που συνδέονται με την χρήση αυτών των αυτοκινήτων (ασφάλιση, συντήρηση, επισκευή, ΚΤΕΟ, κλπ)».

 Η πρόταση του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκίνητων Ελλάδος έχει να κάνει και με επιβάρυνση ανά χιλιόμετρο...

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης