Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με… χίλια φαίνεται πως ήρθε στην ελληνική αγορά η νέα γενιά του Peugeot 2008 το οποίο στην κατηγορία B Γαλλική… επανάσταση στα SUVSUV σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις.

Το γαλλικό όχημα ελευθέρου χρόνου το οποίο δεν θυμίζει σε τίποτα το παλιό μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς ενώ προσφέρει χώρους, μικρούς κινητήρες, χαμηλές καταναλώσεις και πάνω απ’ όλα καταφέρνει να τραβά πάνω του τα βλέμματα με τις σχεδιαστικές του γραμμές.

Η νέα γενιά του Peugeot 2008 βρίσκεται σε άλλο... επίπεδο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

2008, Puma και T-Roc

Κοιτάζοντας τα νούμερα των ταξινομήσεων για τον μήνα Σεπτέμβριο, το 2008 παραδόθηκε σε 216 πελάτες, με το ποσοστό επί του συνόλου της κατηγορίας B SUV να φτάνει το 15,27%. Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι και το Οι 15 στους 100 αγόρασαν το γαλλικό μοντέλογεγονός ότι είναι και το πρώτο σε λιανικές πωλήσεις και μάλιστα σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία με σκληρό ανταγωνισμό.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Puma με 135 πωλήσεις, το ποίο έχει καταφέρει να δώσει μεγάλη ώθηση στη Ford. Ακολουθούν δύο μοντέλα της VW, T-Roc και T-Cross ενώ τα Hyundai Kona και Nissan Juke είναι αυτά που έχουν ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 100 μονάδων.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν τα, Suzuki Vitara, Opel Crossland X, SEAT Arona και Skoda Kamiq.

To εσωτερικό του Peugeot 2008 σε ταξιδεύει σε άλλο επίπεδο...

 

Πωλήσεις B SUV (TOP10)
Peugeot 2008 216
Ford Puma 135
VW T-Roc 122
VW T-Cross 117
Hyundai Kona 115
Nissan Juke 110
Suzuki Vitara 86
Opel Crossland X 74
SEAT Arona 68
Skoda Kamiq 58
* Σεπτέμβριος 2020
** Ανεπίσημα στοιχεία

 

Διαβάστε επίσης: Αύξηση κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο

 

Οι Γάλλοι στέλνουν το μήνυμα πως δεν... αστειεύονται ακόμα και σχεδιαστικά!

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης