Το Ford Fiesta αναδείχτηκε αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα - Το παρασκήνιο της εκδήλωσης

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017, 16:40
Το Ford Fiesta αναδείχτηκε αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα - Το παρασκήνιο της εκδήλωσης

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

       


Άλλη μία ψηφοφορία έφτασε στο τέλος της, άλλη μία ψηφοφορία ολοκληρώθηκε. Αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν διαφορετικά για το λεγόμενο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα, ένας θεσμός που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια από μία ομάδα ανθρώπων που ασχολείται με το αυτοκίνητο.

Η δεκάδα
Για τη φετινή χρονιά τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στον... τελικό ήταν δέκα και συγκεκριμένα τα, Ford
Μόνο τα, Ford Fiesta, Seat Ibiza και VW Polo δεν... ψηφίστηκαν με την χαμηλότερη βαθμολογίαFiesta, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Stonic, Nissan Micra, Renault Megane, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, Toyota C-HR και VW Polo.

Έχοντας στο μυαλό τους αυτά οι εκπρόσωποι του θεσμού ψήφισαν και τελικά, μετά την καταμέτρηση των ψήφων νικητής και «Αυτοκίνητο του 2018» αναδείχθηκε το Ford Fiesta με 338 βαθμούς, κερδίζοντας με μόλις ένα βαθμό το Seat Ibiza.

Πιο πίσω ακολούθησαν τα VW Polo, Nissan Micra, Honda Civic κ.ά.


Για να δείτε αναλυτικά την βαθμολογία όσων ψήφισαν πατήστε
ΕΔΩ


Πώς βγήκε η βαθμολογία

Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν αφορά σε αυτά που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην ελληνική
Το 56% των μελών ψήφισε ως χειρότερο αυτοκίνητο της δεκάδας το Toyota C-HRαγορά το προηγούμενο  ενώ τα κριτήρια της ψηφοφορίας έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν  ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.


Πώς δίνονται οι βαθμοί...

Από εκεί και πέρα, κάθε μέλος που ψηφίζει κατανέμει υποχρεωτικά ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 υποψήφια αυτοκίνητα.

- Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να βαθμολογηθεί με λιγότερους από 5 βαθμούς και κανένα με περισσότερους από 20.

- Τα ψηφοδέλτια στα οποία δεν υπάρχει βαθμολογία έστω και για ένα αυτοκίνητο ή το άθροισμα των βαθμών όλων των αυτοκινήτων δεν είναι 100, θεωρούνται άκυρα.

- Επίσης, δεν επιτρέπεται η βαθμολόγηση περισσότερων του ενός αυτοκινήτων με το μέγιστο αριθμό βαθμών που δίνει το κάθε μέλος (20 ή και λιγότερους).

 

Φανερή η ψηφοφορία

Όλα τα παραπάνω αφορούν στο κομμάτι της ψηφοφορίας, που για φέτος ήταν πιο... δύσκολη καθώς η
Μόνο τα, VW Polo, Hyundai i30, Renault Megane και Skoda Kodiaq δεν ψηφίστηκαν με την υψηλότερη βαθμολογίαψηφοφορία ήταν φανερή ενώ και τα αυτοκίνητα ήταν πολύ καλά και ισοδύναμα.

Για φέτος και για πρώτη φορά, το zougla.gr παρακολούθησε την εκδήλωση καθώς προσκληθήκαμε από την εταιρεία που το διοργανώνει. Και επειδή δεν μας αρέσει να  κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και μας αρέσει να γράφουμε την αλήθεια που συζητήθηκε έντονα (ακόμα και από μέλη του θεσμού) γράφουμε τι είδαμε και ζήσαμε.

 
Αρκετός κόσμος στην φετινή εκδήλωση του ΑΤΧ



  • Το κλίμα και γενικότερα η ατμόσφαιρα ανάμεσα στους παρευρισκομένους ήταν αρκετά καλά τόσο πριν όσο και μετά την εκδήλωση.
  • Η οργάνωση δεν ήταν που αρμόζει σε ένα κλάδο αυτοκινήτου και γενικότερα ήταν χαμηλού επιπέδου. Φτωχή και στο πόδι...
  • Στα τελικά αποτελέσματα έγινε λάθος και μάλιστα ανάμεσα στον πρώτο και τον δεύτερο που είχαν μόλις δύο βαθμούς διαφορά. Το λάθος αφορούσε - ευτυχώς - έναν βαθμό!
  • Δεν υπήρξε κανένας εκπρόσωπος του υπουργείου και γενικότερα της Πολιτείας, γεγονός που δείχνει πως το ίδιο το Κράτος δεν ενδιαφέρεται ή δεν έγινε η σωστή προσέγγιση.
  • Με εξαίρεση την παρουσία του Δημήτρη Πάτσιου, γενικού διευθυντή του ΣΕΑΑ, κανένα μέλος από το ΔΣ του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων δεν ήταν στην εκδήλωση...
  • Η Toyota, έδειξε απαξίωση για τον θεσμό καθώς δεν έστειλε ούτε έναν εκπρόσωπο (ούτε αυτοκίνητο κ.λπ.). Να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε στην εταιρεία που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην Ελλάδα...
  • To Nissan Micra ξεχάστηκε να αναφερθεί από τον Πάνο Φιλιππακόπουλο και μετά από την παρέμβαση (προφανώς των ανθρώπων της Nissan που βρισκόντουσαν στην αίθουσα), το... ανέφερε.
  • Το... φυλλάδιο για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς έμοιαζε περισσότερο διαφημιστικό...
  • Ευχάριστη έκπληξη η εμφάνισή του Γιάννη Ιακωβίδη και του Θανάση Αγγελή...

  • Η μικροφωνική κατά τη διάρκεια της παρουσίασης δεν... υπήρχε!
  • Το σύστημα προβολής ήταν ιδανικό μόνο για όσους είχαν κιάλια καθώς τα στοιχεία δεν διακρινόντουσαν εύκολα.  Έτσι δεν μπορούσαν οι προσκεκλημένοι να δουν τι ψήφισε ο καθένας αναλυτικά, καθώς αυτό είχε ενδιαφέρον.
  • Στο βήμα δεν ανέβηκε ούτε ένας δημοσιογράφος να μιλήσει από τη νέα γενιά...
  • Μόνο ο πρόεδρος της Ford Νίκος Νοταράς (όσον αφορά τόσο υψηλή θέση) έδωσε το παρών στην εκδήλωση...

 

Ο πρόεδρος της Ford Motor Hellas Νίκος Νοταράς, παραλαμβάνει το βραβείο από τον Πάνο Φιλιππακόπουλο

Θανάσης Αγγελής (αριστερά) και Νικόλας Μαρτίνος. Δύο PR υψηλού επιπέδου
Ο εμπορικός διευθυντής της Seat Χάρης Δάνδουρας (δεύτερος από αριστερά) με τρία μέλη του θεσμού Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Στέργιος Μανώλης (αριστερά), Νίκος Χριστόπουλος (δεξιά) και Γιάννης Τσορογιάννης. Και οι τρεις ψήφισαν κορυφαίο αυτοκίνητο το νέο Ibiza
 


ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ

Ford Fiesta: Σωτήρης Βουτσελάς, Αντώνης Κόλλιας, Νικος Λιβανός, Νίκος Μαρινόπουλος, Ηλίας Ματζαβάς, Πέτρος Πιτσίνης, Σπύρος Ρέκκας, Τριαντάφυλλος Τσουλφάς, Πάνος Φιλιππακόπουλος

Seat Ibiza: Πάνος Διπλαράκος, Θωμάς Ευθυμίου, Νίκος Λουπάκης, Στέργιος Μανώλης, Γιάννης Σταυρόπουλος, Γιάννης Τσιρογιάννης, Πέρης Χαλάτσης, Νίκος Χριστόπουλος

Honda Civic: Διονύσης Λιβέρης, Φώτης Ραίσης, Σωτήρης Τσαντίλης, Βαγγέλης Φακατσέλης

Kia Stonic: Δημήτρης Κοσκινάς, Γιώργος Τριανταφύλλης

Nissan Micra: Γιάννης Σκουφής

Toyota C-HR: Γιάννης Κανουπάκης

 
Η διευθύντρια επικοινωνίας των Peugeot και Jeep Κορίνα Βαλυράκη με τον Σπύρο Ρέκκα



ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ*

Toyota C-HR: Σωτήρης Βουτσελάς, Θωμάς Ευθυμίου, Νίκος Λιβανός, Διονύσης Λιβέρης, Νίκος Μαρινόπουλος, Ηλίας Ματζαβάς, Πέτρος Πιτσίνης, Γιάννης Σκουφής, Γιώργος Τριανταφύλλης, Γιάννης Τσιρογιάννης, Τριαντάφυλλος Τσουλφάς, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Πέρης Χαλάτσης, Νίκος Χριστόπουλος

Hyundai i30: Θωμάς Ευθυμίου, Αντώνης Κόλλιας, Νίκος Λουπάκης, Στέργιος Μανώλης, Σπύρος Ρέκκας, Γιάννης Σταυρόπουλος, Γιώργος Τριανταφύλλης, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Πέρης Χαλάτσης

Skoda Kodiaq: Αντώνης Κόλλιας, Δημήτρης Κοσκινάς, Νίκος Μαρινόπουλος, Φώτης Ραίσης, Γιώργος Τριανταφύλλης, Γιάννης Τσιρογιάννης, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Βαγγέλης Φακατσέλης

Renault Megane: Γιάννης Κανουπάκης, Στέργιος Μανώλης, Νίκος Μαρινόπουλος, Σπύρος Ρέκκας Σωτήρης Τσαντίλης

Honda Civic: Θωμάς Ευθυμίου, Αντώνης Κόλλιας, Πέτρος Πιτσίνης, Τριαντάφυλλος Τσουλφάς

Kia Stonic: Πάνος Διπλαράκος, Αντώνης Κόλλιας, Γιάννης Σταυρόπουλος, Πέρης Χαλάτσης

Nissan Micra: Γιάννης Σταυρόπουλος, Σωτήρης Τσαντίλης, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Πέρης Χαλάτσης

*ενδέχεται να υπάρχουν από έναν ψηφοφόρο περισσότερες από μία ψήφους



Υψηλότερη βαθμολογία (20)
: Διονύσης Λιβέρης - Honda Civic, Στέργιος Μανώλης (Seat Ibiza, Γιάννης Σταυρόπουλος - Seat Ibiza, Πέρης Χαλάτσης - Seat Ibiza,

 
Ο διευθυντής marketing της KIA παραλαμβάνει τιμητική πλακέτα από τον Γιώργο Τριανταφύλλη. Δεξιά η υπεύθυνη δημοσιίων σχέσεων της KIA Μαίρη Παλαιολόγου


Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017, 16:53