Το Volkswagen ID.4 έγινε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο συμμετέχει σε αγώνα εκτός Σημαντική μετατροπή ήταν η αλλαγή θέσης του ψυγείου για να ψύχονται πιο καλά οι μπαταρίες.δρόμου και μάλιστα με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το κορυφαίο μοντέλο των Γερμανών προετοίμασε η ομάδα των διάσημων οδηγών αγώνων Tanner Faust και Rhys Miller, οι οποίοι μετέτρεψαν ένα ID.4 παραγωγής με τον κατάλληλο τρόπο προκειμένου να πάρει μέρος στον αγώνα Norra Mexican 1000.

Το ID.4 ήταν της πρώτης έκδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας των 201 ίππων έμεινε ίδιος με εκείνον της παραγωγής, το ίδιο και οι μπαταρίες των 82 kWh, αλλά στις αναρτήσεις και το εσωτερικό είχαμε αλλαγές προκειμένου να μπορέσει να πάρει μέρος σε αγώνα. Ανάμεσα στις ειδικές διαδρομές το ID.4 φορτιζόταν από μια γεννήτρια 50kW η οποία δούλευε με βιοκαύσιμα για να διατηρήσει τους μηδενικούς ρύπους στη διάρκεια του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα ολοκλήρωσε τον σκληρό αγώνα το ID.4.

Σε δύο περιπτώσεις το ID.4 ρυμουλκήθηκε και γέμισε τις μπαταρίες χρησιμοποιώντας τα φρένα

Παρ΄ ότι οι ειδικές ήταν σκληρές, οι μοναδικές ζημιές που είχε το αυτοκίνητο ήταν αισθητικές, κυρίως στον πίσω Η γεννήτρια φόρτισης δούλευε με βιοκαύσιμα.προφυλακτήρα. Τα ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου δεν έπαθαν τίποτα, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα είχε επιλεχθεί η χαρτογράφηση B με στάνταρ την εμπλοκή του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το VW ID.4 ήταν ένα από τα 64 αυτοκίνητα που τερμάτισαν τον αγώνα, κάτι που ήταν το ζητούμενο. Μάλιστα ο CEO της Volkswagen Αμερικής Scott Keogh τόνισε πως τελικά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει και διασκεδαστικό.

Πολύ ευχαριστημένος ο Tanner Foust με την απόδοση του ID.4.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στις 12 Μαΐου η πρεμιέρα του επταθέσιου VW Tiguan

Το e-Bulli είναι το πιο ζηλευτό ιστορικό T1 της VW

To ηλεκτρικό σπορ SUV της VW με τους 300 ίππους και αυτονομία 480 χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης