Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο θεσμός “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για την Ελλάδα αναδεικνύει κάθε χρόνο ένα μοντέλο που συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων που συνεργάζονται με τον Τύπο, επαγγελματίες και μη, το ψηφίζουν Κάθε χρόνο συγκεκριμένη μερίδα εκπροσώπων του τύπου ψηφίζει το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδαως το ιδανικό για την χώρα μας. Η ψηφοφορία γίνεται μυστικά και οι 20 σχεδόν εκπρόσωποι αναδεικνύουν αυτό που θεωρούν καλύτερο…

Όπως όμως φαίνεται, από τους 20 που εκπροσωπούν αυτό το θεσμό υπάρχουν και ορισμένοι που δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους. Όπως μαθαίνουμε, τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει… χαμός και θα μπορούσαμε να πούμε πως βγήκαν πλέον τα μαχαίρια…

Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κανουπάκης (Ναυτεμπορική και motori.gr), μέλος του Δ.Σ. (Ταμίας) εδώ και πολλά χρόνια, επανεξελέγη προ ημερών, πρώτος με συντριπτική πλειοψηφία (14 σε σύνολο 20 ψηφισάντων) από τη Γενική Συνέλευση ενώ ο Πάνος Φιλιππακόπουλος (auto-internet.gr), έλαβε 10 ψήφους. Από τους 7 που έλαβαν ψήφους για το ΔΣ ανέδειξαν για πρόεδρο τον Πάνο Φιλιππακόπουλο, γεγονός που άναψε τα… αίματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γιάνης Κανουπάκης (δεξιά) και Πάνος Φιλιππακόπουλος...

Άφησε αιχμές…
Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Κανουπάκης εξαπέλυσε μύδρους με αποδέκτη τον Πάνο Φιλιππακόπουλο, Ο Γιάννης Κανουπάκης εξαπέλυσε μύδρους κατά του νέου προέδρου… αφήνοντας αιχμές για τη δημοσιογραφική επάρκεια και τη σοβαρότητα, πολλών εντός κι εκτός ΔΣ, τους οποίους χρεώνει στην «αυλή» του νέου προέδρου. Η κίνηση αυτή εξέπληξε πολλούς καθώς ο ίδιος δεν έχει δείξει στο παρελθόν σημάδια αντισυναδελφικότητας. Προφανώς ο ίδιος έχει καταλάβει το παιχνίδι που παίζεται στην πλάτη δημοσιογράφων και εταιρειών και ξέσπασε…

O ίδιος που ξέρει πρόσωπα και καταστάσεις αναγνώρισε τον επαγγελματισμό και τη συμπεριφορά τόσο του Πέρη Χαλάτση που τον στήριξε ανοιχτά, όσο και του Αντώνη Κόλλια που αποχώρησε «αξιοπρεπώς», δίχως να βάλει ξανά υποψηφιότητα, μετά από διετή προεδρία. Η μπάλα πήρε, βεβαίως, πέραν του Φιλιππακόπουλου και τους Πάνο Διπλαράκο αλλά και Τριαντάφυλλο Τσουλφά (από την Θεσσαλονίκη), τους οποίους πρότεινε μέχρι τέλους ο ίδιος για Αντιπρόεδρο και Γενικό Γραμματέα, όπως και τους Νίκο Μαρινόπουλο και Γιάννης Σκουφή.

Τα μέλη του θεσμού 'Αυτοκίνητο της Χρονιάς'

Η ψηφοφορία…
Να σημειώσουμε πως στη Γενική Συνέλευση οι ψήφοι είχαν ως εξής: Κανουπάκης 14, Τσουλφάς 13, Φιλιππακόπουλος-Μαρινόπουλος 10, Σκουφής 9, Χαλάτσης 8, Διπλαράκος 7 και Ευθυμίου 6 (αναπληρωματικός χωρίς δικαίωμα ψήφου στο ΔΣ).

Για την Ελεγκτική Επιτροπή βγήκαν Φώτης Ραίσης και Γιάννης Τσιρογιάννης και για την Εφορευτική Διονύσης Λιβέρης και Σωτήρης Βουτσελάς. Όταν ήρθε η ώρα της συγκρότησης του Δ.Σ. σε σώμα, ήρθαν τα πάνω-κάτω με αποτέλεσμα ο Γιάννης Κανουπάκης να στείλει επιστολή διαμαρτυρίας προς όλα τα μέλη.

Ο Γιάννης Κανουπάκης εξαπέλυσε βέλη κατά του νέου προέδρου στο θεσμό 'Αυτοκίνητο της Χρονιάς'

Το zougla.gr δημοσιεύει παρακάτω την επιστολή του Γιάννη Κανουπάκη:

«Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η πρόσφατη (7-6-2016) εμπειρία μου από την κατανομή αρμοδιοτήτων στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΑτΧ ήταν εξόχως απογοητευτική για μένα, καθώς, οι επιλογές της πλειοψηφίας των μελών του, για τη θέση του Προέδρου (5 υπέρ Φιλιππακόπουλου έναντι 2 υπέρ Κανουπάκη), έρχονται σε πλήρη δυσαρμονία με την σαφή βούληση της Γενικής Συνέλευσης του θεσμού, που, επί συνόλου 20 ψηφισάντων μου εμπιστεύθηκε 14 ψήφους, στις αρχαιρεσίες της 1ης Ιουνίου 2016. Αποκαλύφθηκε και πάλι η αδυναμία του προβληματικού Καταστατικού, το οποίο, ενίοτε, αδυνατεί να διασφαλίσει αντιπροσωπευτικότητα, σε όλα τα επίπεδα.

Ο Πάνος Φιλιππακόπουλος είναι ο νέος πρόεδρος του θεσμού 'Αυτοκίνητο της Χρονιάς'

Διατυπώνω, ξεκάθαρα, μομφή για την υπεροπτική και εξόχως αντισυναδελφική συμπεριφορά, στο πρόσωπό μου, Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γιάννη Κανουπάκη ο Πάνος Φιλιππακόπουλος βάζει φρένο σε όποια νέα προσπάθεια…  του Π. Φιλιππακόπουλου, καθώς, έσπευσε χωρίς δεύτερη σκέψη, να «ακυρώσει» το προβάδισμά μου.

Πρόκειται για ηθικό θέμα. Θεωρώ πως, έπειτα από τόσα χρόνια «μονότονης» προεδρίας του, με μια διετή παύση, η αρχομανία του λειτουργεί, πλέον, βλαπτικά για το μέλλον του ΑτΧ, καθώς, υποβιβάζει κάθε προσπάθεια ανανέωσης, ενώ, προσβάλλει τη δυνατότητα και άλλων άξιων, νεότερων, συναδέλφων να αναδείξουν τις δικές τους ικανότητες προς το κοινό όφελος.

Ο θεσμός για το 'Αυτοκίνητο της Χρονιάς' αποτελείται από συγκεκριμένη μερίδα εκπροσώπων του Τύπου και όχι με όλους τους δημοσιογράφους που ασχολούνται με το ρεπορτάζ του αυτοκινήτου...

Εμμονικός και άκαμπτος απέναντι σε κάθε νεωτερισμό ή διαφορετική άποψη, -ο ίδιος δεν  διδάχθηκε τίποτε από την αξιοπρεπή συμπεριφορά του απερχομένου Προέδρου, Αντώνη Κόλλια, αδιαμφισβήτητα Ούτε λίγο, ούτε πολύ σχεδόν… καρεκλοκένταυρο χαρακτήρισε τον νέο πρόεδρο ο δημοσιογράφος της Ναυτεμπορικήςκαταξιωμένου δημοσιογράφου, στον πραγματικό στίβο της ενημέρωσης-, διαπιστώνω με λύπη μου ότι θεωρεί το θεσμό προσωπικό του φέουδο με αυλικούς και υποτελείς.

Δεν διαθέτει καν το στοιχειώδες τακτ να αποδεχθεί πως κάποιος  γνήσιος επαγγελματίας δημοσιογράφος, με συνέχεια, συνέπεια και «ταυτότητα», σε καθημερινά ρεπορτάζ, τόσο ως προς τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, όσο και σε άλλους, κρίσιμους τομείς, με πείρα πάνω από 33 χρόνια, σε Μέσα πρώτης γραμμής, ο οποίος λαμβάνει  14 ψήφους, είναι δικαιωματικά και λογικά επικρατέστερος από εκείνον που παίρνει 4 λιγότερες, επί συνόλου μόλις δύο δεκάδων εκλογέων.

Ο Πάνος Διπλαράκος είναι ο νέος αντιπρόεδρος του θεσμού...

Η έννοια του fair play είναι άγνωστη έννοια για τον κ.Φιλιππακόπουλο. Το αυτό ισχύει και για τους κατά καιρούς υποστηρικτές του, ενεργούς, μη ενεργούς, σε αναστολή, σε αγρανάπαυση, ημιανάπαυση, εμφανείς, αφανείς ή εξαφανισμένους, συνταξιούχους του δημοσίου…  Έχει παντού και πάντα «εφεδρείες»…

Στην προκειμένη περίπτωση, η συσπείρωση «εμπίστων» γύρω από το πρόσωπό του διαθέτει και το στοιχείο της «εκδίκησης» προς εμένα και όσους άλλους …τόλμησαν να εγείρουν θέμα εκσυγχρονιστικών μεταρρυθμίσεων, κατά το παρελθόν, όπως πχ, η καθιέρωση φανερής και αιτιολογημένης ψήφου για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», η ψήφιση μικρότερου αριθμού αυτοκινήτων κλπ.

Τη θέση του Γενικού Γραμματέα κατέχει πλέον ο Τριαντάφυλλος Τσουλφάς από την Θεσσαλονίκη...

Λυπάμαι, ακόμη, για το γεγονός ότι πρότεινα, ανοιχτά, -και το κρίνω απολύτως θεμιτό-, για λόγους τάξης και σεβασμού στην ηλικία και την προσφορά τους, στους Πάνο Διπλαράκο και Τριαντάφυλλο Τσουλφά να αναλάβουν τις θέσεις του Αντιπροέδρου και του Γεν. Γραμματέα, αντιστοίχως.  Έμεινα (εσφαλμένα, όπως αποδεικνύεται) με την εντύπωση πως θα στήριζαν και εκείνοι τη δική μου θέση ως υποψήφιου Προέδρου, ανταποδίδοντας την ευγένεια. Θα μπορούσαν να μου πουν, εξ αρχής, «Γιάννη δεν θα σε στηρίξουμε», όμως, προτίμησαν την οδό της «συγγνωστής πλάνης»… Παρά ταύτα, ακόμη και μετά την εκλογή Φιλιππακόπουλου, δεν έθεσα υποψηφιότητα για κανένα άλλο αξίωμα, επιμένοντας να γίνουν ομόφωνα αποδεκτοί οι ανωτέρω για τις εν λόγω θέσεις, ομοίως και ο Γιάννης Σκουφής, στον οποίο παρέδωσα ενημερωμένο και ηλεγμένο το Ταμείο.

Θα ήταν παράλειψή μου, ασφαλώς, να μην  ευχαριστήσω τον Πέρη Χαλάτση, συνάδελφο με όλη τη σημασία της λέξης, που με πρότεινε τύποις και ουσία για τη θέση του Προέδρου. Μαζί του, από τις θέσεις των συμβούλων θα παρακολουθώ και θα ελέγχω το έργο του ΔΣ. Εξακολουθώ να υποστηρίζω πως πρέπει να ενισχυθεί η δύναμη των ενεργών μελών του ΑτΧ και με άλλους ενδιαφερόμενους σημαντικούς δημοσιογράφους του κλάδου, ενώ, παραμένω σταθερά υπέρμαχος της πρότασης Χαλάτση για μια ευρύτερη Ένωση.

Επιφυλασσόμενος για την περαιτέρω στάση μου, φοβάμαι, πάντως, πως μπαίνουμε σε ατραπούς, οι οποίες μπορεί να απειλήσουν το θεσμό, 11 χρόνια μετά την ίδρυσή του, καθιστώντας τον «ακίνητο ευτελούς αξίας», μίζερο, υπερσυντηρητικό και εν τέλει υπέργηρο, με την πλειοψηφία των μελών του θεατές σε ξένο έργο…

ΜΦΧ

Γιάννης Κανουπάκης»

Οι παραπάνω εξελίξεις είναι σίγουρο πως δεν θα περάσουν απαρατήρητες από τον δημοσιογραφικό ενεργό κόσμο από τον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά και τους ανθρώπους των εισαγωγικών εταιρειών. Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε και την αντίδραση του νέου προέδρου Πάνου Φιλιαππακόπουλου…

Η συνέχεια, με πολύ…. ζουμί, στην Δευτεριάτικη εβδομαδιαία στήλη “Τα Νέα της Πιάτσας”!

 

Δείτε τα μέλη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς πατώντας ΕΔΩ


Επισκεφτείτε την σελίδα για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς πατώντας
ΕΔΩ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης