Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της Λειψίας, η βαυαρική φίρμα παρέδωσε στους ιδιοκτήτες 18 ξεχωριστές μονάδες του i8 Roadster.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτά ήταν τα τελευταία αντίτυπα του μοντέλου, με την BMW να τερματίζει οριστικά την παραγωγή. Καθένα από τα 18 οχήματα είναι μοναδικό και κατασκευάστηκε σε στενή συνεργασία με τον κάτοχο. 

Το φινίρισμα αμαξώματος κάθε οχήματος δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε κανένα άλλο i8. Τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν και βάφτηκαν με το χέρι από διάφορους προμηθευτές και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut, η πρόκληση ήταν να μπορέσουν να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής με αψεγάδιαστη πολυτελή ποιότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς κάθε εξάρτημα ήταν το μοναδικό που υπήρχε σε αυτή την απόχρωση και εξαιρετικά περίπλοκο να αναπαραχθεί, το όλο εγχείρημα απαιτούσε μέγιστη προσοχή και ακρίβεια τόσο σε επίπεδο logistics όσο και σε όλη τη διαδικασία παραγωγής.

Η καμπίνα έχει εξατομικευτεί πλήρως, το μοντέλο διαθέτει πόρτες από ανθρακονήματα χαμηλού βάρους που ανοίγουν προς τα πάνω, προβολείς laser LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα και πληθώρα συστημάτων.

Όσο για την κίνηση, φροντίζουν ο τρικύλινδρος 1.5 twin power turbo κινητήρας κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 374 ίππους και τα 570 Nm ροπής.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης