Η Opel αρχικά παρουσίασε δύο πολύ όμορφα και ανταγωνιστικά μοντέλα.Τα Astra και τα Mokka. Στη συνέχεια οι Γερμανοί σκέφτηκαν ότι μπορούν να κάνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικά αυτά τα δύο μοντέλα. Από πλευράς σχεδιασμού, στησίματος και τεχνολογίας ήταν άψογα. Το μόνο που θα μπορούσαν να έκαναν σαν κάτι παραπάνω από αυτό που είχαν ήδη στα χέρια τους ήταν να τα «ζωηρέψουν» χρωματικά. 

Για να μαγνητίσουν τα βλέμματα ανδρών και γυναικών αλλά κυρίως των νεότερων αγοραστών «ζωντάνεψαν» τα χρώματα. Η Nicole Heidt, Assistant Chief Designer στον τομέα Χρωμάτων και Ταπετσαριών είπε ότι τα χρώματα που προορίζονται για τα αυτοκίνητα πρέπει όχι μόνο να ικανοποιούν τον πελάτη, αλλά και να ταιριάζουν με το μέγεθος και το σχήμα του αυτοκινήτου. Και φαίνεται ότι είχε απόλυτο δίκιο. Τελικά συμφώνησαν όλοι ότι η Bold & Pure σχεδίαση των Astra και Mokka απαιτεί ζωηρά χρώματα Πράσινο για το Mokka και κίτρινο για το Astra.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την αρχή της εξέλιξης του νέου Astra, η ομάδα Marketing της Opel ζήτησε από τους επικεφαλής των ομάδων του Design ότι ήθελε η έκτη γενιά του best-seller Astra να διατίθεται σε κίτρινο, που έχει μακρά παράδοση ως χρώμα της μάρκας. Όπως συνήθως συμβαίνει με ένα νέο χρώμα, η Nicole Heidt ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας με έρευνα των χρωματικών τάσεων. 

Σε συνδυασμό με τη δική της εμπειρία, άρχισε να σκέφτεται ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει μια νέα, σκουρότερη απόχρωση του κίτρινου για το νέο Astra. Στη συνέχεια, η Nicole πήγε τη «συνταγή» για το νέο χρώμα τις ιδέες της στο βαφείο του τμήματος Design, όπου η ίδια δημιούργησε.
Χρησιμοποιώντας ένα δοχείο 200 ml και λίγα γραμμάρια από διάφορα χρώματα αυτοκινήτων από έναν κορυφαίο προμηθευτή, ανέμιξε τα «συστατικά» μέχρι το τελικό αποτέλεσμα να ταιριάξει στην ιδέα της.

Η σχεδιάστρια ετοίμασε ένα κολάζ εικόνων και δείγματα χρωμάτων και  παρουσίασε το νέο χρώμα στους επικεφαλής του Design και στο Marketing. Αφού πήρε την πρώτη έγκριση  η Nicole έφτιαξε στη συνέχεια δείγματα για τον προμηθευτή του χρώματος στο εργοστάσιο του Rüsselsheim, του οποίου το τελικό προϊόν έπρεπε να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με τη σχεδιαστική ιδέα και τα χρωματικά δείγματα για μαζική παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαδικασία εξέλιξης ενός νέου χρώματος για ένα νέο μοντέλο μπορεί να διαρκέσει μέχρι τέσσερα χρόνια και, όταν ολοκληρωθεί, η νέα βαφή πρέπει να είναι διαθέσιμη για «ψεκασμό» από ρομπότ 12 μήνες πριν από την έναρξη παραγωγής. 
Το “Kult Yellow”, το χρώμα λανσαρίσματος του νέου Astra, παντρεύει την παράδοση της Opel με τις σημερινές τάσεις. Η Nicole Heidt είπε:  «Το κίτρινο που επιλέξαμε ως χρώμα λανσαρίσματος για το νέο Astra στο ξεκίνημα της διαδικασίας έχει αποδειχτεί ότι πέτυχε το στόχο του».

H Opel θέλησε να δημιουργήσει ένα τολμηρό, σπορ νέο χρώμα. Ειδικά για το αντισυμβατικό SUV  Mokka, που απευθύνεται σε πελάτες με πιο νεανικό προφίλ η έρευνα της Nicole Heidt έδειξε ότι οι πράσινοι τόνοι είναι πολύ στη μόδα. Tο πράσινο είναι το ιδανικό χρώμα για ένα ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Αλλά υπάρχει και κάτι ακόμη που οι Γερμανοί σέβονται ιδιαίτερα. Την προστασία του Περιβάλλοντος.Η βιώσιμη διαδικασία βαφής “3-wet” μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ειδικών σε θέματα προστασίας του Περιβάλλοντος με το νέο τρόπο βαψίματος «3-wet» οι ετήσιες εκπομπές CO2 μειώνονται κατά περίπου 2.200 τόνους

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως το ηλεκτρικό Opel Mokka-e ή το νέο Astra plug-in hybrid είναι δύο μόνο παραδείγματα για το πώς η Opel συνεισφέρει στη βιώσιμη κινητικότητα. Η διαδικασία της βαφής διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο. 

Για παράδειγμα, το “Kult Yellow” του νέου Astra χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο παραγωγής του Rüsselsheim, με αποτέλεσμα οι εκπομπές ρύπων από το βαφείο να έχουν μειωθεί σημαντικά. Στην εγκατάσταση χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή η μέθοδος βαφής «3-wet», που αφαιρεί από την όλη διαδικασία ένα πλήρες στάδιο στεγνώματος. 

Συγκριτικά με τις συμβατικές διαδικασίες βαφής, η συγκεκριμένη μειώνει τις ετήσιες εκπομπές CO2 κατά περίπου 2.200 τόνους, ενώ την ίδια στιγμή εξακολουθεί να παρέχει στο αυτοκίνητο υψηλά επίπεδα προστασίας από διάβρωση και αλλοιώσεις στην επίστρωση εξαιτίας χτυπημάτων από πέτρες. Επιπλέον, η ετήσια κατανάλωση νερού μειώνεται κατά περίπου 1.800 κυβικά μέτρα.

   
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης