Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στο Μόναχο της Γερμανίας, λίγο έξω από τα κεντρικά γραφεία της βαυαρικής φίρμας, εθεάθη η πολυαναμενόμενη κορυφαία έκδοση του μεγάλου coupe της BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα M8 δεν έφερε ίχνος καμουφλάζ, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αποκαλυφθεί επίσημα πολύ σύντομα. Η εμφάνιση του νέου μοντέλου του τμήματος M Division είναι εντυπωσιακή, με την τεράστια μάσκα, το χαμηλωμένο αμάξωμα, τις σκούρες ζάντες 20 ιντσών, τα τονισμένα φτερά πίσω και τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα στο ρύγχος να αναδεικνύουν τον δυναμισμό και τα σπορ χαρακτηριστικά του premium coupe υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο και το πιο προηγμένο τεχνολογικά όχημα της BMW M

Κάτω από το μυώδες καπό βρίσκεται ο V8 4.0 bi-turbo κινητήρας. Το μοτέρ αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive. Οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα.

Το εκθαμβωτικό coupe φέρει ενισχυμένο πλαίσιο και Μ ενεργό διαφορικό, σύστημα τετρακίνησης M xDrive με δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών (4WD, 4WD SPORT και 2WD), την πρωτοποριακή λειτουργία Μ Mode με τα τρία προγράμματα (Road, Sport και Track), το καινοτόμο μπουτόν Setup και τη μοναδική τεχνολογία πέδησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσω των προγραμμάτων Comfort και Sport αλλάζει η πίεση στο πεντάλ του φρένου, ενισχύεται η απόδοση Διαθέτει τα τελειότερα φρένα και παραμετροποιούνται όλες οι λειτουργίες, εξασφαλίζοντας ταχύτερες και ακριβέστερες παρεμβάσεις. Σύμφωνα με την BMW, το νέο σύστημα φρένων είναι εξαιρετικά αποδοτικό τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, προσαρμόζεται με αξιοθαύμαστη ακρίβεια στις απαιτήσεις του οδηγού και επιβραδύνει αποτελεσματικά το όχημα. Μάλιστα, θα προσφέρεται τόσο με τους συμβατικούς δίσκους της M όσο και με τους προαιρετικούς carbon κεραμικούς.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης