Με αρκετές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμισμένα μηχανικά τμήματα για καλύτερη οδική συμπεριφορά και για πρώτη φορά με κινητήρα diesel, έρχεται το ανανεωμένο Focus ST.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «καυτό» hatchback της Ford, έχει καινούργιο καπό, επανασχεδιασμένη μάσκα, στενότερα φώτα, νέους προβολείς ομίχλης, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρες και διαχύτη με κεντρικά τοποθετημένη τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Οι ζάντες 18 ιντσών είναι στο βασικό εξοπλισμό, το χρώμα Magnetic Metallic αντικαθιστά το Ingot Silver, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και εκδόσεις με λωρίδες «Satin Black» και «High Gloss Red».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, τοποθετήθηκε νέα κεντρική κονσόλα με διαφορετικούς διακόπτες και περισσότερες θέσεις για αντικείμενα, το φινίρισμα είναι επανασχεδιασμένο, όπως και το τιμόνι. Τα Recaro καθίσματα παραμένουν ως έχουν, με την οθόνη του συστήματος πολυμέσων, να έχει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας.

Οι μηχανικοί της Ford, άλλαξαν ρύθμιση στην ανάρτηση, τοποθετώντας τέσσερα καινούργια αμορτισέρ και ελατήρια, αναβάθμισαν το σύστημα διεύθυνσης και πρόσθεσαν τη λειτουργία «Electronic Transitional Stability» στο ESP, για καλύτερα κρατήματα, σταθερότητα και ακρίβεια των χειρισμών.

Το Focus ST, τροφοδοτείται από το γνωστό 2.0 Ecoboost κινητήρα των 250 ίππων και 360 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα stop-start, έχοντας μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 158 γρ./χλμ.

Επίσης, για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο και ως diesel, έχοντας τον κινητήρα 2.0 TDCi, απόδοσης 185 ίππων και 400 Nm ροπής. Περιλαμβάνει σύστημα Auto Start-Stop, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 8,1 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 217 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι στα 4,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης