Αυτό το pick-up μπορεί να πάει εκεί που δεν φαντάζεστε!

Αυτό το pick-up μπορεί να πάει εκεί που δεν φαντάζεστε!

Το Grand Canyon είναι το πιο διάσημο φαράγγι του κόσμου. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα φυσικά αξιοθέατα, ένα μοναδικό γεωλογικό φαινόμενο μήκους 446 χιλιομέτρων, πλάτους μεταξύ 6,5 και 29 χιλιομέτρων και βάθους που φτάνει τα 1,83 χιλιόμετρα.

Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων του «Μεγάλου Φαραγγιού» ως εθνικού πάρκου των ΗΠΑ, η Nissan πρόσφερε ένα ειδικά τροποποιημένο όχημα με εκπληκτικές δυνατότητες. Το Ultimate Parks TITAN θα χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει το Canyon Field School του εθνικού πάρκου μεταφέροντας με ασφάλεια τους νέους στα βάθη του Εθνικού Δρυμού του Grand Canyon.

Το φορτηγάκι τροφοδοτείται από τον V8 5.8 Endurance κινητήρα απόδοσης 390 ίππων και 534 Nm ροπής.

Εφοδιάζεται με προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με transfer case, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό πίσω, τα συστήματα «Hill Descent Control», «Hill Start Assist» και «Brake Limited- lip Differential (BLSD)», καθώς και με έναν μετρητή συνθηκών off-road που χρησιμοποιεί δεδομένα από το επιταχυνσιόμετρο για τον υπολογισμό των γωνιών κλίσης του οχήματος.

Χάρη στο κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης 3 ιντσών της ICON με σύστημα αερανάρτησης της Hellwig και τα ελαστικά 35 ιντσών Nitto Trail Grappler, το Ultimate Parks TITAN περνά ακόμη και πάνω από βράχους ή ογκόλιθους. 

Το χαλύβδινο πλαίσιο βαρέως τύπου του TITAN XD έχει προσαρμοστεί κατάλληλα στις ανάγκες του συγκεκριμένου οχήματος, φιλοξενώντας μία δεξαμενή καυσίμου 208 λίτρων και μία κυψέλη καυσίμου της RotopaX.

Πίσω από την καμπίνα, υπάρχει μία σειρά από αποθηκευτικούς χώρους, ράφια εξοπλισμού και ράβδους, μία σχάρα Rhino Rack Pioneer και οι προστατευτικοί θόλοι της EGR.

Φυσικά δεν λείπουν τα απαραίτητα εργαλεία, όπως ο συγκολλητής Miller EnPak, ο αεροσυμπιεστής, η γεννήτρια, το βίντσι της WARN Industries ZEON Platinum 12-S και οι επιπλέον προβολείς της Baja Designs.
Τις συναρπαστικές δυνατότητες του Ultimate Parks TITAN συμπληρώνει το ρυμουλκούμενο τρέιλερ Black Series Camper με τη συρόμενη πλατφόρμα, τις ράγες φόρτωσης και το αντίσκηνο τύπου CVT.

Με δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου έως 1,3 τόνους και μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 5 τόνων, η μεταφορά ενός τρέιλερ γεμάτου με εξοπλισμό και προμήθειες δεν αποτελεί πρόβλημα. Συστήματα όπως τα «Integrated Trailer Brake Controller», «Trailer Sway Control (TSC)», «Tow/Haul Mode με Downhill Speed Control», καθώς και το χρηστικό «Trailer Light Check system», κάνουν ακόμα πιο ασφαλή και εύκολη την όλη διαδικασία μεταφοράς και χρήσης του τρέιλερ.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019, 16:12