Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η κατηγορία των hot-hatches πρόσφατα απέκτησε έναν ακόμα μεγάλο παίχτη. Ο λόγος για τη νέα Toyota GR Corolla που έρχεται να αποδείξει πως ένα μικρομεσαίο έχει τις προοπτικές να κάνει τα πάντα, από το να πάει το πρωί τα παιδιά στο σχολείο, μέχρι να κάνει νέο ρεκόρ στη πίστα το βράδυ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν όμως απολαύσουμε τον ερχομό της, ήδη είμαστε σε θέση να ακούσουμε μέσα από ένα νέο βίντεο, την ακόμα πιο γρήγορη έκδοση της Morizo Edition, η οποία μπορεί να χρησιμοποιεί τον ίδιο 1.600άρη 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα, όμως μετά από μία σειρά αναβαθμίσεων πλέον αποδίδει 400 Nm ροπής από 370 ενώ η ιπποδύναμη παραμένει στα 300 άλογα. Το σύνολο συνεργάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (το οποίο πλέον έχει πιο κοντές σχέσεις) μεταφέροντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. 

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να πετυχαίνει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, η έκδοση Morizo έχει μειώσει σημαντικά το βάρος της, με τους μηχανικούς να αφαιρούν τα πίσω καθίσματα, τα πίσω ηχεία, το μηχανισμό για τα πίσω παράθυρα αλλά και τον πίσω υαλοκαθαριστήρα. Πλέον το σύνολο ζυγίζει 1.445 κιλά ενώ μερικές μικρές αλλαγές αφορούν το στυλ του. Πιο συγκεκριμένα υπάρχει μικρότερη αεροτομή αλλά και επιπλέον λειτουργικοί αγωγοί ψύξης των μπροστινών φρένων.

 

Η Toyota ανακοίνωσε πως μόλις 200 μονάδες GR Corolla Edition θα περάσουν τη γραμμή παραγωγής με την τιμή απόκτησης να είναι αρκετά ψηλότερα (σχεδόν 15.000 ευρώ)  από την απλή έκδοση.  Το αυτοκίνητο είναι ένας μικρομεσαίος πύραυλος και ένα ακόμα δείγμα της νέας φιλοσοφίας της Toyota «Όχι άλλα βαρετά αυτοκίνητα».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης